Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeproduktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg vil gerne have mine smykkedesigns i produktion. Jeg har dog en del spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe med at besvare.
Først vil jeg gerne vide, hvor meget det cirka koster at få en produktion i gang? og hvem skal jeg henvende mig til? (jeg har kun skitser lige pt.)
Smykkerne skal være af ordentlig kvalitet, og ordentlig produceret, så hvem henvender jeg mig til?

Fra København
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Good Old Days Skrevet kl. 23:45
Det lyder som et spændende projekt.

Hvis du har nogen i dit netværk, der kender nogen der tidligere har solgt eller produceret smykker, så er den vej igennem ofte en god vej at gå. Altså at få fat på en i branchen, da denne person nok ville kunne henvise dig til den næste, der igen kan sende dig videre :-)
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:54
Emmaam:
hvor meget det cirka koster at få en produktion i gang?

Det kommer an på om der er tale om masseproduktion, eller nogle få styk af hver, samt materialer og detaljer etc.

Emmaam:
hvem skal jeg henvende mig til?

Ved mindre antal kan du sikkert finde flere gode guldsmede på google som tilbyder lønproduktion.

Smykker kan ofte produceres langt billigere i udlandet. Vælger du en udenlandsk producent, skal du være opmærksom på, at moralen ofte er meget lavere i billige produktionslande. Mere kontrol er derfor en nødvendighed.

Se også https://aedelmetalkontrollen.dk/

Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56

Mange tak! det er få smykker, og tænker at i første omgang skal de produceres i DK. Men spørgsmålet er bare, hvor mange penge det så kommer til at koste? jeg er rimelig ung, og har begrænset viden indenfor smykkebranchen. 

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:18
Så er det nok bedst at starte med noget, der ikke koster alt for meget.

I den billige ende er der https://kobra.dk/ . Prøv at tage en snak med dem. Spørg efter pris for 1 stk. og en rabat hvis du bestiller flere eller genbestiller.

Du kan også søge på "design dine egne smykker" på google.dk, som gerne skulle liste en del flere muligheder.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)