Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner/investorer til eventvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste og jeg vil gerne starte en eventvirksomhed op som sælger eksklusive tema-fester med opstilling og sammensætning af ønskede temaer til kundernes fest. Vi er forholdsvis nye i faget og søger en som har samme passion som os i faget og kan hjælpe os. Vi tager både imod rådgivning og samtaler med jer som synes det lyder interessant og gerne vil være en del af det. 

Derudover har vi lidt svært ved at finde konkurrenter i DK som tilbyder det samme koncept, er der nogle som kender til nogle eller kan henvise til nogle sider, så vi ved hvor mange konkurrenter der er på markedet herhjemme?

Mvh. Marie

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marie

Der findes mange spillere på Event markedet. Det er svært at slå igennem og det er et svært område at tjene penge på. Dermed ikke sagt at det er umuligt. Jeg har selv været(og er stadig) i event branchen og arbejder idag på festivaller ved siden af mit tømrerfirma.

Gode råd er - Find jer en niche, hvis i "bare" vil lave private fester er der MEGET arbejde i.f.t indtjening ! I skal have alt med i jeres pris, personale, musik, pynt, lokationer o.s.v og så er det at en lille privat temafest pludselig bliver meget dyr.

Flere af det store spillere på dette marked, Rodkjær Event, Eventfabrikken, Rethink Event har alle faste partnere og ansatte til at de kan stille med et helt hold og lave en fest selv. 

Hvis i virkelig vil det, så find evt en af de store og prøv at få et arbejde som freelancer ved dem. Det giver et stort og godt netværk til senere brug. Og ikke mindst kan i komme med i maskinrummet for hvad det vil sige at knalde den store fest af som planlægger.

Inden for eventbranchen kræver det et rigtigt stort netværk :-)

I må gerne kontakte mig, bor selv på fyn :-) Og vil da gerne give et par gode råd og måske noget samarbejde.

Men giv den bare gas. 

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Mange tak for dit svar. 

De event firmaer du nævner er større eventbureauer som tilbyder skræddersyede fester til firma- og større kundegrupper, korrekt?

Vi vil have fokus på, at sammensætte temafester til evt. børnefødselsdage, baby showers, mm. Og det ser umiddelbart ikke ud som om at de større eventfirmaer tilbyder mindre events?

Mvh. Marie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)