Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ønsker sælge fake tattoveringer - kan jeg tjene penge på det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er blevet grebet af Fake tatoveringer  og har fået lyst til lave en webshop og sælge dem.

Der er allerede mange som gøre det og pris på en tatovering er 25-70 kr


Hvis man regner alle udgifter med til shoppen skat, moms osv - Kan den forretning betale sig ?


Min tanke er kun sælge disse tatoveringer  til starte med, men med tiden også sælge andre produkter.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du kan starte en gratis webshop hos Weebio.dk

På den måde kan afprøve din ide uden at det koster dig en formue. 

Bedste hilsner

René

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Find Links Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge Wordpress og installere plug-in'et WooCommerce, det kræver kun at du køber plads på et webhotel der understøtter PHP og MySQL database. Wordpress og WooCommerce koster ikke noget. Så kan dine kunder også betale med betalingskort, så betaler du bare jeg mener det er 3% til paypal.

---

Bookmarks, Søgemaskine og Loppemarked.

https://findlinks.dk

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er at du skal godt nok sælge mange før der er penge i det. 

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan:
Der er allerede mange som gøre det og pris på en tatovering er 25-70 kr

Og hvordan vil du skille dig ud fra mængden?

Ved at være billigere?

Ved at sælge "henna" tatoveringer fri for problem farvestoffer?

Ved at opfinde en eller anden smart måde at få fugtighedscreme/andet ind i en sådan tatovering? 

Ved at sælge custom tatoveringer også? (Det kunne da være smart hvis man kunne få en eller anden matematisk formel på armen som man skulle bruge i den næste eksamen uden hjælpemidler)

Adnan:
Hvis man regner alle udgifter med til shoppen skat, moms osv - Kan den forretning betale sig ?

Det kommer an på 2 ting.

1. Din leverandørs priser

2. Din gennemsnitlige kunde volumen 

1. Lad os sige at du køber en tatovering til 5 kr. fra kina og sælger den for en tyver + fragt (self) 

Så har du flg. udgifter i forbindelse med salget.

20 kr - (Gebyr fra nets + 5 kr. (din oprindelige pris) + import told (if any) + moms af en tyver 4 kr)

Og man kunne selvfølgelig argumentere for også at fratrække skatten af overskuddet.

2. 

Hvor mange fake tatoveringer køber en gennemsnitlig kunde i din virksomhed og hvor mange kunder kommer der ind på siden i løbet af en måned?

og så er der også konverteringsraten at tage højde for (altså hvor mange af de besøgende sælger du til)

.

Udgifter i forbindelse med en webshop.

Nets 

Hosting

E-mærke (måske)

markedsføring 

Varelager

osv.

Men bare husk på at du kun skal betale skat af dit overskud.

 

Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Find Links Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at sige om det kan betale sig, når vi ikke ved hvor stor avancen er.

Men hvis du skal have et ordentligt salg, vil det nok være en god ide at bruge adwords.

Bookmarks, Søgemaskine og Loppemarked.

https://findlinks.dk

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at bruge google adwords søgeordsværktøj til at få et generelt billede af markedet.

Hvis der er mange der søger efter dette produkt, er der kunder til en webshop.

Hvis konkurrencen og dermed prisen er høj på annoncer, er der en god sandsynlighed for at der også penge at tjene. Husk at mange køber mere end et produkt, når der er tale om meget billige varer. Så hold annonceprisen op mod forventet ordrestørrelse. Ikke prisen på 1 tatovering.

---

Det er en meget snæver niche, men ved at vælge et domænenavn med omtanke, kan shoppen senere udbygges med andre relaterede produkter.

Så tjek også om der er relaterede produkter, der er flere søgninger på og dermed er vigtige at få med fra start.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)