Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør du, når du står i en konflikt med en kunde eller leverandør?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er,

Har du oplevet at stå i en situation, hvor du ikke fik din faktura betalt af en kunde eller har du oplevet at stå i en konflikt med en leverandør/kunde i forhold til en ydelse eller levering, hvor I blev nødt til at søge hjælp fra tredjepart til at løse konflikten?

Jeg poster her, fordi vi er interesserede i at interviewe erhvervsdrivende, som har stået i samme eller lignende problemstillinger, da vi i Seismonaut arbejder på en analyse på vegne af Domstolsstyrelsen omkring sager med krav på max kr. 50.000 (også kaldet småsager).

Så har du stået i en lignende situation, med et krav på max kr. 50.000, hvor du enten gik rettens vej, valgte at få løst konflikten på anden vis eller måske endte med helt at opgive at gøre noget ved situationen? Så vil vi rigtig gerne interviewe dig, for at høre dine overvejelser undervejs i dit forløb. Interviewene vil foregå over telefonen og kan planlægges i forhold til, hvornår det passer for dig, og alt du fortæller os, vil vi holde anonymt i vores arbejde.

Er du interesseret i at høre mere, eller vil du stille op til et interview, kan du kontakte rådgiver Amalie Kjær Kristiansen på telefon 5051 3155 eller mail akk@seismonaut.com indtil d. 7. maj 2018.

Vi håber, I har lyst til at dele jeres erfaringer, oplevelser og ikke mindst jeres gode viden med os.

De bedste hilsner

Amalie Kjær Kristiansen
Rådgiver i Seismonaut

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amalie, jeg har været i småsagsretten med en erhvervsdrivende som havde overtrådt markedsføringsloven, så jeg havde købt et produkt, der ikke havde de egenskaber, som der blev annonceret med.

Jeg vil godt stille op til et interview hvis det er i København, og det udløser en frokost eller tilsvarende. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:
Jeg vil godt stille op til et interview hvis det er i København, og det udløser en frokost eller tilsvarende. 

Læser du slet ikke hvad der blev skrevet  " Interviewene vil foregå over telefonen og kan planlægges i forhold til, hvornår det passer for dig"

Så du må vist se langt efter din betalte frokost ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Folmann:

Hej Amalie, jeg har været i småsagsretten med en erhvervsdrivende som havde overtrådt markedsføringsloven, så jeg havde købt et produkt, der ikke havde de egenskaber, som der blev annonceret med.

Jeg vil godt stille op til et interview hvis det er i København, og det udløser en frokost eller tilsvarende. 

Andelsbolig.nu

Hej Klaus,

Vi vil meget gerne lave et interview med dig. Desværre har vi ikke mulighed for at invitere alle vores interviewpersoner ud på frokost i dette projekt. Du er dog velkommen på vores kontor i Jorcks Passage, København. Har du mulighed for at ringe sammen kort, så kan vi tale nærmere sammen om det. Mit nummer er i det oprindelige opslag.

Mvh Amalie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)