Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejsebureau hjemmeside søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et design, tema, template til en wordpress side eller andet som også kan være godt og let at bruge.

Jeg har kigget en del på themeforest og synes det er virkelig svært at finde et godt et, både som virker godt - Let og overskueligt design, med bestilling af fly + hotel resjer mm.

Håber nogen her kan hjælpe mig! 

Mvh

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvad du helt præcist søger - og ligeså tror jeg du har misforstået konceptet bag et tema / themeforest.

Dit ønske omkring et let og overskueligt design er jeg sikker på du kan finde hos themeforest. Et tema er ligesom din designskabelon. At du så begynder at søge noget med "bestilling af fly + hotel resjer mm.", så begynder du at bevæge dig væk fra design og over i noget funktionalitet.

Du må gøre op med dig selv hvordan denne funktionalitet helt konkret skal fungerer. Skal det være nogle pakkeløsninger som sælges? I så fald vil man nok godt kunne lave noget med WooCommerce. Hvis du dog søger noget hvor man selv skal søge efter fly + hotel alá Expedia, så tror jeg desværre ikke Wordpress er den rette løsning for dig :)

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Prøv at kigge på Avada? :) Det er ret fedt, synes jeg...

Vh,
Andreas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg forstår ikke helt hvor det er du vil hen af med dit spørgsmål, men er det et "Tema" du kan installerer i din WordPress, så vil jeg hvis jeg var dig kigge på f.eks. DFD Native: https://themeforest.net/item/native-powerful-startup-development-tool/19200310

De har mange gode og nemme værktøjer med i form af WPBakery Pagebuilder (Ingen kodning krævet), og du kan jo hente nogen af deres demoer ind, og rode lidt med dem, for at lære det at kende.

Se DFD Native Demo sider her: http://nativewptheme.net/

God fornøjelse.

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan slutte op omkring avada. Det er lækkert.
Tilmeldt 3. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Danskmagento Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Prøv at kigge på temaet "The7" eller som andre også skriver "Avada". Jeg syntes personligt selv at "The7" er bedre end Avada (og det er billigere), men de er nogenlunde det samme.

Mvh.

/Jonas

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)