Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdigt forum søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

semperdanica.dk (hvor jeg er med) bruger vbulletin sammen med blogs. Men meget af området er lukket af for fremmede - softwaren fungerer perfekt og vi har ikke haft problemer med det over hovedet. Vi har brugt det i rigtigt mange år.

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels;

Det ser fint ud, men det er blog muligheden for de enkelte brugere og deres profilside der er det vigtigste, og det kan jeg som "ikke medlem" ikke se på jeres side....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I Niels' eksempel skal man være bruger for at tilgå de forskellige blogs ser det ud til.

Men du kan se det i praksis her: https://www.webmastersun.com

Du kan i og for sig customize alt, som du har lyst til

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg søger, og gerne i vBulletin, Xenforo eller noget tredie, er et site der skal indeholde login til brugere, side til hver bruger med deres brugerprofil, brugerne skal kunne oprette deres egne blogs. som de andre brugere skal kunne kommentere på,. Det er det vigtigste i første omgang.

Og så selvfølgelig en admin del.

Kunne være fedt hvis nogen kunne linke til nogle eksempler på sites der indeholder det som beskrevet.

Hvis ikke det findes i forvejen, hvad vil det så koste at få lavet det ?

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel du havde skrevet dit indlæg mens jeg sad og skrev på mit sidste (tog lang tid :-))) )

Kigger lige på dit link. Det ser interessant ud. Spørgsmålet er bare hvor svært det er at komme der til ?

Jeg vi gerne betale mig fra det hvis det er...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)