Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til Amazon, som ikke er tilknyttet et specifikt produkt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der én eller flere af jer derude, der ved, om det er muligt at lave et affiliate link til Amazons forside? Jeg skriver anmeldelser af specifikke produkter,
men jeg vil også gerne have mulighed for at lave et mere "generisk"/overordnet Amazon link, hvis det er muligt!?

Nogen, der ved noget om dette? Jeg har forsøgt at finde mere information om det på Amazon Associates (og google), men det er ikke lykkedes mig.

På forhånd tak for hjælpen Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud? Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Virksomhed: Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk vil jo få en cookie, så alle køb de efterfølgende laver vil gå til dig. Men så hvidt eg husker har amazon meget kort cookie tid netop af denne grund. Mener det er 24 timer.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man helt sikkert godt.

Jeg har i hvert fald gjort det for mange år siden, og jeg kan se at det stadig virker.

Hvis du åbner http://www.billigaffugter.dk/affugter-test-her-finder-du-test-af-affugtere/
og går ned til overskriften om amazon.co.uk, så er der et link som hedder "engelske amazon.co.uk side".

Den linker direkte til forsiden, og er et affiliate link.

Som det nok fremgår er siden 6 år gammel, så jeg kan ikke huske om der var noget særligt jeg gjorde dengang.

Til gengæld er siden ret grim :-)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For sjov kan jeg tilføje denne statistik, som viser hvad der kan ske, når man glemmer et obskurt link til Amazon i mange år.

Jeg har ikke logget ind på den konto i 5 år. Tak for påmindelsen.

Det bliver jeg nok ikke millionær af Big Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

For sjov kan jeg tilføje denne statistik, som viser hvad der kan ske, når man glemmer et obskurt link til Amazon i mange år.

Jeg har ikke logget ind på den konto i 5 år. Tak for påmindelsen.

Det bliver jeg nok ikke millionær af Big Smile

Der er et lille stykke vej endnu Big Smile. Så slemt står det heldigvis ikke til her, men man vil jo altid gerne optimere sin indtjening yderligere Cool

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fredtoft:

Det kan man helt sikkert godt.

Jeg har i hvert fald gjort det for mange år siden, og jeg kan se at det stadig virker.

Hvis du åbner http://www.billigaffugter.dk/affugter-test-her-finder-du-test-af-affugtere/
og går ned til overskriften om amazon.co.uk, så er der et link som hedder "engelske amazon.co.uk side".

Den linker direkte til forsiden, og er et affiliate link.

Som det nok fremgår er siden 6 år gammel, så jeg kan ikke huske om der var noget særligt jeg gjorde dengang.

Til gengæld er siden ret grim :-)

Super - tak! Jeg studerer det lige nærmere Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)