Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside feedback

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi kunne godt bruge noget feedback på vores nye side
www.mundasrens.dk 

Vi er et renseri, hvor man kan bestille afhentning/levering af rensetøj. Vi har to butikker i København, og vi vil gerne mere igang med online-delen.
(altså bestilling af afhentning/levering)

Konceptet er ikke nyt, men vi vil gerne brande os på vi er miljøvenlige. Håber designet udstråler det.
Hastigheden ved vi at vi skal have gjort noget ved, og det bliver snart gjort. 

Men hvad synes I udover det? Hvis I skulle have renset tøj, føler I så denne side virker troværdig at bestille fra? Vi kan bruge alle slags kommentarer :)

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  SocialBird.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Fed side :) 

Tænker lige højt: en idé til en ny landingpage. Et sted, hvor man indtaster postnummer, og det man skal ha renset, også får man så en estimeret pris - en god måde at skabe varme leads på :)

Hvis du har lyst, kan du også give lidt feedback på min side: https://www.amino.dk/forums/t/294776.aspx søger jeg nemlig også :)

Håber det hjælper

VH/BR,

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.
ja god pointe. Vi har faktisk haft den del med postnummer indtastning før. Bare ikke den del prisestimat.
Lige nu linker vi bare til prislisten inde fra bestillingssiden, og så kan folk selv ligge sammen.

Men det ville selvfølgelig give meget bedre overblik, med en opsummering først! Bare ikke alle folk, der helt præcis ved hvad de skal have afhentet når de bestiller. De ved bare at de gerne vil have noget tøj afhentet. Så den del med, at der først trækkes pengene fra kundens kort, når vi HAR afleveret tilbage er ret vigtigt. Det undgår nemlig misforståelser.

Men vi bør nok have en eller anden form for prisopsummering. Måske bare en simpel liste hvor man kan sætte flueben ved de ting man har, også opsummerer den prisen. Den skal bare ikke være låst til ordren, hvis man lige gerne vil have nogle ekstra skjorter eller bukser med, efter man har foretaget bestilling,




Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Op =)

Tilmeldt 24. Apr 18
Indlæg ialt: 27
Fra  Virksomhed: Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ting på siden er AAAAALT for store. Følte jeg havde briller på, og alt var lige i ansigtet på mig.

ud over det så er navnet nok lidt problematisk for mig. Jeg læste mundrens og forventede tandpasta og mundskyld så blev overrasket.

Det var 100% en læsefejl fra min side, men tror mange kan komme til at gå til den forkerte hjemmeside mundrens.dk af samme grund som mig.

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, ja god pointe.
Dog holder vi fast i navnet :)

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 14
Fra  Mundas Renseri Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Endte med vi var enig med dig! Det VAR squ for stort.
Så nu er tingene gjort lidt mindre på forsiden =)
. De andre sider kommer...




Gry:

Ting på siden er AAAAALT for store. Følte jeg havde briller på, og alt var lige i ansigtet på mig.


ud over det så er navnet nok lidt problematisk for mig. Jeg læste mundrens og forventede tandpasta og mundskyld så blev overrasket.


Det var 100% en læsefejl fra min side, men tror mange kan komme til at gå til den forkerte hjemmeside mundrens.dk af samme grund som mig.

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :
.
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg troede først det var mundrens i ville sælge, så jeg forstod overhoved ikke hvad hjemmesiden handlede om.

Alt er meget for stort (jeg kan læse at i har gjort det mindre. Det er stadig meget stort efter min smag)

Jeg har klikket lidt rundt, og jeg har ikke fundet noget, hvor det popper i øjnene hvad konceptet er. Andet end at i har nogle priser på noget rens af tøj. 

Efter nærmere eftersyn, så skal jeg scrolle ned, for at se hvad jeres koncept er. Jeg skal læse en lang tekst for at forstå det... I har allerede mistet mig. 

Og så fjern den irriterende pop up, som jeg har klikket væk 3 gange nu...

I har brugt tid, penge og energi på en rigtig fin video. Den er bare 1minut og 20 sekunder. I har mistet mig efter 10sek. I starter en intro med at fortælle om en cykeltur. Jeg var faktisk i tvivl om hvorvidt det var den rigtige video da den startede. 

Derudover, så SKAL alle billeder bare stå 100% skarpt. Det gør de langt fra hos jer.

Jeg håber i han bruge det, selvom det måske kan lyde lidt hårdt.  

Held og lykke med projektet

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget fint ud. Generelt er det stort,

Optimering på Meta beskrivelsen en nødvendig da en sådan er vejledt af google til ikke at overstige 160 karakterer.

Eller fint resultat!

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)