Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport "mom & babies" varer til udlande.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminer

Jeg tænker og overvejer om at åben en importvirksomhed i mit hjemland- Vietnam.

Jeg har læst nogle imformation om skat og hvordan man kan gøre ved at eksport varer fra Danmark og nogle EU-land. Men jeg forvirret, da der er så mange information. Derfor beslutter jeg at skrive her. Håbe nogle af jer, der har lavet "this bussiness" før eller har erfaring som eksportør til udlande uden for EU område, kan hjælpe mig.

Jeg har bopæl i Danmark, og det er selvfølige at jeg har ansvar at betale skat her. Wink

- Skal jeg åben en eksportvirksomhed her i Danmark? Eller

- Skal jeg bare have en lager her for mine varer, da jeg samler alle varer fra DK og EU-land.

- Hvad med skatten? Hvis jeg kun åbne en importvirksomhed i mit hjemland. Det er selvfølige at jeg får inkomst fra min egen virksomhed.

- Er der nogle af jer, der kender godt om fragt? Jeg har fundet mange virksomhed som arbejder med det. Men jeg vil få den best og billigst. Big Smile


Håbe nogle af jer her, der kan svare og hjælpe mig med disse spørgsmål. Hav en god dag.Smile

Venlig hilsen

Laura D.

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

Jeg er virkelige glade hvis der er nogle der kan hjælpe mig med mit spørgsmål. :)

L

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er umuligt for os svare på om du skal starte virksomhed i Danmark eller Vietnam, men har du bopæl Danmark vil det jo være oplagt at starte her i landet. Skat kommer du alligevel til at betale i Danmark.

Hvad er det for vare du vil eksportere til Vietnam? 

Generelt er der ikke noget problem ialt eksportere vare til 3. lande dvs. Lande udenfor EU. 

Ravn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)