Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringer du ude til nye kunder ?? Mødebooking eller Produktsalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Tænk lige på at alt stamdata hentes idag fra CVR.DK og herefter har vi en håndfuld virksomheder som henter og leger lidt med data, hvor at du som virksomhed kan hente b2b leads og herefter ringe til den samme gatekeeperer og spørge efter den samme kontaktperson som 30 andre har spurgt efter, da de bruger samme data som dig?

I Danmark har vi desværre større udfordringer, da efterhånden mange virksomheder/iværksætter opretter sig som Reklame beskyttet virksomhed og herefter må vedkommende/virksomheden ikke kontaktes.

CVR.DK oplyser at alt STAMDATA som hentes fra dem gælder reglerne og jeg vil derfor fortælle jer at en verden uden leads vil skubbe os mere til E-HANDEL verden og mange arbejdspladser vil få udfordringer og alt vil blive med tiden blive mere e-commerce forretning.

Den kode har jeg knækket!!!

CVR.DK oplyser at alt STAMDATA der hentes fra dem, så må reklame beskytet virksomheder ikke kontaktes, hvilken er OK?

Men jeg kan leverer noget helt nytænkende og det er en liste med kun disse felter:

Firmanavn - Tlf - Hjemmeside (bemærk ikke hentet fra cvr.dk, men udelukkende it værktøjer som jeg selv arbejder med og har udviklet løsninger)

Firmanavn - Ddksk Rengøring

Tlf - 99999999 ( bemærk at det er nummer som er hentet fra nettet og ikke cvr, nn eller co )

Hjemmeside - https://www.ddkskrengoring.dk  (bemærk venligst at du som virksomhed altid kan kigge på kundens hjemmeside og hvis han/hun siger - DU MÅ IKKE RINGE FOR JEG ER REKLAME BESKYTTET? 

ØØHHH, Hr. Kunde 
Jeg kigger på din hjemmeside og jeg ringer på det nummer som du har oplyst på hjemmesiden og der står ikke på din side at du er reklame beskyttet vel?

Jeg bruger ikke Krak, Proff, NN, Biq, Experian eller co, men jeg har fundet dig på GOOGLE og kontakter dig efter at have set din hjemmeside ?

.....

Jeg ringede til CVR og de bekræftede selv - Så længe stamdata ikke hentes fra os, så gælder Reklamebeskyttet delen ikke og den gælder kun hvis kun skriver det på sin hjemmeside og så længe emnerne ikke hentes fra CVR, så må alle virksomheder kontaktes!

.....

Hvad syntes du om ideen og skriv gerne input, eller hvis at du er klar til at bestille leads i excel eller cvs filer ;)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

At reklamebeskyttelse ikke gælder hvis nummeret er hentet fra hjemmeside er en gammel nyhed.

Hvordan vil du gruppere virksomheder/segmentere hvis du ikke bruger segmentering/branche fra CVR?

Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er produkter som jeg har udviklet i Indien.

Mit produkt er desværre ikke  NACE kode segmenteret og jeg skal derfor vide få dataer som følgende:

Land

Branche

Titel

Herefter producerer jeg selv emnerne og leverer i excel.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)