Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til valg af massageskole i KBH´s området.(2018 -> nye erfaringer ønskes af folk m. insider viden)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en mand uddannet pædagog, som er ved at undersøge, hvor det er bedst at starte sin massage skoling. Kunne godt tænke mig at starte fra bunden med teorien, rette arbejdsstillinger etc.

Er der nogen der kan anbefale noget af følgende som jeg har fundet på nettet

1) Massageskolen - Skolen for Kropsbehandling i Lyngby: Grundkurset 60 timer. Pris kr 6000

2) AM Massageskole i Bagsværd: Grund uddannelse til Lægeeksamineret Fysiurgisk Massør. 115 timer.  Pris kr. 14.825

    Den Udvidet grund uddannelse til Lægeeksamineret Fysiurgisk Massør 275 timer. Pris kr 28.000

3) At Work Skolen, Frederiksberg.  Fysiurgisk Massør og Sportsbehandler pris 25.000

    

DVS jeg ved ikke om jeg skal nøjes med et grundkursus og senere bygge flere kurser på eller tage en dyre  "pakkeløsning med det samme. Jeg kunne godt overveje andre uddannelsteder i kbh, men nu fandt jeg bare lige disse 3 steder.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu dit spørgsmål er meget specifikt til en bestemt faggruppe (behandlere), tror jeg du får flere og bedre svar, hvis du stiller dit spørgsmål i et forum for behandlere.

Jeg vil tro at forummet på: https://www.danskbehandlerforbund.dk er det bedste sted.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)