Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping via Oberlo

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Er det en mulighed at få et link til din side?

Mvh Oliver

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre, du må gå ud og finde og teste dine egne produkter ;-). Hvis jeg linker min side, så kan folk kopiere den, stjæle mine reklamer og nuppe mit "winning product", som så vil gøre det mere saturated. Det vil jeg selvfølgelig undgå. Stort set ingen ali-dropshippere revealer deres stores. Det vil være at skyde sig selv i foden. 

Men forestil dig en webshop, der kun sælger ét produkt indenfor baby/mødre/bedsteforældre nichen. Sådan ser min ud.

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er da ikke bange for at afsløre min egen...

Tjek Luxccase.com (lige nu under “ombygning”)

Men det er iorden... tænkte dog at lidt sparring aldrig skader ;)

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Havde heller ikke været bange for at afsløre min store, hvis jeg også solgte et saturated smartphone cover ;-). Har lidt svært ved at tro din store kan betale sig i den lange bane. Hvad er din ROAS lige pt.? Hvis jeg var dig, så ville jeg også overveje et nyt navn. Efter en enkelt google søgning dukkede der allerede op til flere stores frem, som hedder noget med lux + case. Der er også en facebook side, der hedder LuxCase med 16.000 likes, der sælger smartphone covers. Vil nærmest sige det er umuligt for dig at brande det. Nu hvor du skriver din webshop er under ombygning, så vil jeg råde dig til at betale lidt ekstra for en PageBuilder app. Jeg betaler selv 39 dollars ekstra i måneden for GemPages. Du bruger et standard Brooklyn theme kan jeg se, ligesom de fleste andre. Efter min mening er hverken dit navn, produkt eller webshop unikt på nogen måde. Men held og lykke Big Smile

Tilmeldt 25. Jul 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten, af det som jeg har læst ser det ud til at du har styr på dropshipping.
Jeg håber INDERLIGT at du kan hjælpe mig videre!!!

Jeg sidder i den situation at jeg har en gode side som tjener gode penge. Kortet jeg benytter er dankort Visa med en forbrugsgrænse på 25.000 om måneden. På 3 dage har jeg opnået de 25.000, er der en mulighed for at få en bedre kreditkort. Er der andre muligheder at betale med, fremfor kreditkort, da banken ikke gider at øge forbrugsgrænsen.
Dette sætter en KÆMPE stopper for min virksomhed da jeg ikke kan udvide den sådan som jeg vil.
Jeg er taknemmelig for enhver form for hjælp/råd som du kan give mig

Mvh Alexi

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder underligt. Har du en firmakonto? Hvis du benytter dit private kort, så kan jeg bedre forstå det. Hvis du ikke benytter en firmakonto burde du være bekymret. Finder din bank ud af at du bruger din private konto / kort til erhverv, så er det grund nok til at de kan lukke dine konti pga. hvidvaskningslove osv.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)