Hej Kim
Jeg vil ikke bruge penge på AdWords eller anden annoncering, før din webshop får en overhaling.
Det er tydeligt at du er en fremragende håndværker.
Men din webshop er rodet og uden struktur.
Banner:
De har forskellige størrelser, og kvaliteten af billederne varierer for meget.
Produktbilleder:
Alle billeder bør /skal have samme dimension
Vælg en form du vil bruge på kollektions/kategori niveau -
Anbefaling brug kun billeder taget fra den samme vinkel / længde / højde fra produktet
Brug ikke billeder af mennesker midt i det hele i en Kategori, brug de billeder inde på selve produktet. Synes jeg..
Kategorier:
Din kategori struktur hænger ikke sammen. synes jeg
Jeg anbefaler: Baseret på en hurtig lille søgeordsanalyse.. meget lille
- Armbånd og Halskædder
- Tilbehør til værktøjsbælte
- Strikkede Halstørklæder & huer
- Tasker - vintage tasker / restaurerede tasker / tasker i skind / Læder Tasker /
- Bælter - vintage bælter / Vintage bælter / Restaurerede bælter / Redesign bælter
- Diverse læder & skind - Tilbehør til musikinstrumenter / Etuier til billardkøer
- Brugskunst og boliginteriør /
- Hobby tilbehør & værktøj
- Gavekort
Fjern Stik- og garnprodukter - læg produkter over i de kategorier de hører til.. såsom tasker, punge mm
Fjern Andre Fabrikater - find en plads i dine øvrige kategorier
Fjern kategori mærke ? den bør du 100% fjerne den giver slet ikke mening…
Et mærke er fx adidas eller nike ikke - eget design eller ….hvad er navnet på dit eget mærk?
Fjern punktum i dine produkttitler
Tilføj bælte spænder som relaterede produkter til bælter
Galleri
Der er ingen tvivl om at jeg ser store muligheder for dig at fortælle helt ned i detaljer om hvordan dine produkter bliver til…
- Et blogindlæg om restaurering af vintage produkter
- Et blogindlæg som handler om dig, om mig ikke os
- Et blogindlæg om vedligeholdelse af lædertasker og andre læder og skind produkter -
kan være en videoer
Når du har fået styr på de her ting ovenover, vil jeg anbefale dig at få gang i Google Shopping
Der skal stå at dine produkter er håndlavede, hånd restaurerede og for den er det helt unikke hos dig…
Det er nogle fine produkter..
God arbejdslyst
René