Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sortiment skal udvides - men hvilke modeller? :O)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har brug for lidt inspiration og noget feedback på nogle nye kontorstole - nye modeller vi har fundet. Så lige fra hjertet - hvad synes du om følgende??

1)

Denne vil koste ca. 3000,- Det er en fantastisk stol, med høj komfort og særdeles ergonomisk

Er ovenstående bedre end denne til 2000? Nedenstående har samme sæde og samme ryg, men den er lidt mere budget-venlig for i stellet er der brugt mere Nylon som er et billigere materiale;

2)

Jeg har også fundet en stol der markedsføres som en rigtig designer stol. Her på kontoret er vi lidt splittet. Personligt, så synes jeg den er SUPER fed, men min kollega bryder sig ikke om den...

HVAD SYNES DU?

VEjl. salgspris også omkring 3000,-

3) Vi sælger allerede nedenstående stol - med stor succes:

Men vi har mulighed for at tage en ind der ligner den en hel del.... Men er den federe? Se:

Dine svar er selvfølgelig helt uforpligtende, men MEGET værdsat :o)))

Hilsen Morten

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 18:20

Nu skriver du ergonomisk. Generelt er det en fordel, ergonomisk, at der ikke er armlæn på en stol, da den så kan komme i kambolage med bordet, så du ikke kan komme helt ind til/under det. Derfor: Gå efter en stol, der enten ikke har armlæn eller hvor de let kan justeres.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:18

Så blev det weekend og jeg tænker at der nu måske er nogen der har tid / overskud til at kommentere? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)