Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adsense - virker det overhovedet?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt at høre at du kunne bruge kommentarerne. Det var faktisk min første post herinde.

God fornøjelse med annonceringen fremover.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 21:44

Jamen velkommen til Amino! Skynd dig at sætte links og navn på - det er altid rart at vide hvem man "taler" med :-) - reklame får du jo også....

jeg kunne fx. godt tænke mig at vide hvad du sysler med, siden du ved så meget om Ad Sense etc etc Jeg beklager meget, men jeg er meget meget nysgerrig. Altid.

(Hvis mine indlæg mangler G'er, og ser mærkeligt ud, er det fordi mine unger har spildt krummer i tastaturet i den bærbare hvorfra jeg styrer verdensfirmaet...tsk tsk tsk - NY BÆRBAR med kanon skærm købes [:'(] ) 

Kh Katinka 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:54

Blandet-landhandel.dk:

(Hvis mine indlæg mangler G'er, og ser mærkeligt ud, er det fordi mine unger har spildt krummer i tastaturet i den bærbare hvorfra jeg styrer verdensfirmaet...tsk tsk tsk - NY BÆRBAR med kanon skærm købes [:'(] ) 

Du kan (som regel) pille/løfte enkelte taster af tastaturet, og fjerne evt. krummer og nullermænd. Herefter kan tasten presses på plads igen.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)