Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indscanning af timesedler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Safetywear Scandinavia Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

er der nogle der kender et program som gør det muligt at indscanne timesedler og dele det med et projektstyringsværktøj/lønsystem

der findes mange gode programmer til timeregistrering, men alle dem jeg har fundet fungerer ved at man skal indtaste timerne på en smartphone, det vil vi gerne undgå, da det ikke er en mulighed for os 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - _skal_ det være papirsedler eller har i mulighed for, at bruge it i én eller anden udstrækning?

Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Safetywear Scandinavia Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi ville foretrække at fortsætte med at bruge papirsedler som vi gør nu, men er da åben for forslag :)

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dr. Lenius

Canon MX495 kan også printe, kopiere og scanne. Sidstnævnte har jeg prøvet med et udmærket resultat.

Maskinen kan anskaffes for få hundrede kr.

Mvh

Peter Braagaard

Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Safetywear Scandinavia Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det vi gerne ville, var et stykke software som så helt automatisk, kunne indsætte timerne i et lønsystem og et projektstyringsværktøj. vi bruger nemlig utroligt meget tid på at indsætte denne data i vores nuværende system 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har i fundet nogen løsning?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, men jeg tror, at I går over åen efter vand. IT-integration er kommet for at blive, så det timeregistreringsprogram, I bruger, må sættes til at overføre data til jeres projektstyringsværktøj/lønsystem. Hvis jeres timesedler indtastes i hånden, vil jeg mene, at det er op ad bakke, men i så fald ville jeg alligevel prøve at gå over til en teknisk løsning med "elektronisk" registrering af timerne. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)