Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskuelig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har brug for noget indput. Jeg er ved at rydde op i vores webshop og prøve at gøre den mere brugervenlig. Problemet er bare at jeg ikke er sikker på hvordan jeg gør det bedst.

Lige nu er stien på vores side om viskerblade sådan her: Hovedside -> hovedkategori -> underkategori -> underkategori -> underkategori -> produkter

Jeg er bekymret for at det er alt alt for mange klik før vores kunder finder det produkt de skal bruge - og synes lidt vores analytics peger på det samme.

I kan se hvordan det ser ud nu her: https://www.rundtombilen.dk/shop/valeo-viskerblade-732s1.html 

Hvordan ville I gøre for at gøre det så nemt og hurtigt som muligt? Noget drop down?

Håber I kan give mig nogle gode ideer.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan jeg godt se - der er mange led!

Hvis I bruger Woocommerce webshop ville jeg lave nogle variable produkter:

https://docs.woocommerce.com/document/variable-product/

Jeg ved ikke helt om det giver mening for jeres produkt som jeg ikke kender så meget til, men ideen er at du går ind på et enkelt produkt og så der kan vælge hvilken bil, osv. det produkt skal være til - istedet for at klikke dig videre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok droppe den funktion I har på forsiden, hvor det er totalt tilfældige produkter, der bliver vist. Chancen for at kunden står lige og skal bruge det produkt som vises er.. ja tilfældig.
I stedet for ville jeg vise top 10 produkter og så evt. et par stykker som I gerne vil have i spil, som I måske ikke har det store salg på endnu.

Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sat op i DanDomain, så den mulighed har jeg desværre ikke, men jeg tænker at jeg må kunne finde en måde hvor jeg kan gøre noget tilsvarende. Det ville da helt sikkert skære ned på antallet af klik, hvilket jeg rigtig gerne vil.

Tak for svar :) 

Tilmeldt 10. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget. Det kan jeg jo se på efterfølgende. Lige nu er det den lange sti ind til vores produkter, der bekymre mig mere. Smile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 16. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Handicapmidler Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louma.

Jeg bruger selv DanDomain, og har nogle gange samme problem. Problemet kan blive løst på forskellige måder alt efter hvor mange underkategorier der er.

Mht. Viskerbladene kunne du overveje at bruge filter funktionen, lidt i stil med dem de bruger her på Pricerunner. Om det i sidste ende bliver mere brugervenligt ved jeg dog ikke.

Du kan også Style Kategori listen, så hver underkategori adskilles af linjer. Du kan eventuelt gøre skriftens farve mørkere for at skabe mere kontrast med baggrunden.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)