Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til opstart af virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg ved ikke om dette er det rette sted at søge en partner men de andre forsøg har ikke givet noget resultat.

Jeg har gået med tanken om at starte et IT sikkerheds konsulent firma i et godt stykke tid nu og har indset at det eneste jeg mangler er en at gøre det sammen med, jeg har en fornuftig forretnings plan og grundlag på plads og mangler nu en partner for at komme videre. Den partner jeg søger behøver ikke at have den største tekniske viden (da jeg selv har en smule) men gå på mod, motivation og evnen til at lære er et krav. Erfaring inden for hacking er et stort plus.

Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte mig på mail: aipiratica@outlook.dk
Du må gerne skrive dit navn, lidt kort om dig selv og din baggrund(uddannelse osv.) Og hvis du matcher den profil jeg søger kan vi aftale et mere officielt møde.

-Nicolai

Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  -aps Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til du ikke for svar er nok fordi der ikke rigtig er noget information i dine indlæg.

Hvorfor er du en god person at starte firma med ?

Og hvis du har "en smule" teknisk viden, og partner ikke behøver at have. Hvor skal det så komme fra ?

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nå skal man ikke være for negativ men jeg tror man skal kjenne de mennesker man skal inngå i partnerskab med ret godt. Alle prosjekter har jo sine ups and downs og i en periode med lidt modgang som alle nye prosjekter opplever er det lett for at der er stærkt ulige syn på hvordan problemer skal løses. Da bliver det hurtig konflikt af det. Jeg synes det er bedre å selv starte sit projekt og heller købe ind de tjenester man har behov for. 

Tilmeldt 8. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest mange tak for svar!

Jeg kan ikke give meget mere information end "it sikkerheds konsulent firma" da nogle af projekterne er hemmelige. Sandt nok så kunne jeg godt skrive lidt mere om hvorfor jeg er god at starte firma med, men mit indlæg var ikke et forsøg på at få en partner nu og her men derimod at komme i kontakt med en der kunne vise sig at blive en god partner.

Den "tekniske viden" jeg søger hos en partner behøver ikke at være vildt omfattende da det eneste jeg har brug for er en der ikke behøver den helt store undervisning i elektronik/it osv. Da jeg selv er uddannet inden for de fag. Det vigtigste er dog at en potentiel partner har gå på mod.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)