Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder kunderne leverandøren til IT-løsninger?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne tage nogle større opgaver indenfor det felt hvor jeg har noget specielt at byde ind med, hvis jeg kunne finde frem til de velegende opgaver og så selvfølgelig sælge. (Frem for at skyde med spredehagl og annoncere osv)

Findes der en slags opgave børs, hvor man som kunde kan lægge anmodninger om tilbud på IT projekter ind og hvor mulige leverandører kan se disse?

Andre ideer?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:11

Du kan jo lave et opslag her på amino med en beskrivelse af det projekt du ønsker en IT leverandør på.

Der er mange kyndige it virksomheder der benytter Amino.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:20

Hov, var der ikke tale om at han gerne ville finde projekter som han kunne være leverandør på?

Men igen skal du da holde dig til på amino, her dukker ind i mellem nogle ret interessante projekter op. Der kunne også nævnes www.projektopslag.dk www.eksperten.dk www.flexer.dk, etc.

Alternativ kunne man også betale f.eks. www.UdbudsVagten.dk for at finde opgaver til en.

Mvh Peder 

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:57

Tak for svar.

De 3 første links fik jeg ikke få så meget ud af, de er enten ret tynde eller handler mest om arbejdskraft.

Udbudsvagten ser ret interessant ud, men man får ikke så meget info på deres hjemmeside om hvad det koster og hvad man faktisk får, men jeg har nu bedt om mere info fra dem. Er der nogen der ellers kan fortælle godt eller skidt om dem/har nogen erfaringer?

De fortæller at de overvåger 1.600 kilder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)