Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning i SE

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg ved at dette spørgsmål har været oppe og vende før, men jeg tillader mig at skrive det engang til.

Jeg har en webshop, som sælger utrolig godt. Jeg har derfor arbejdet på at få den oversat og klargjort til at kunne sælge i Sverige, som er det næste marked jeg vil gå ind i.

Det eneste der "stresser" mig lidt er alt det med betalingsløsninger. Jeg er med på at Klarna er en klar favorit derovre - og det er noget jeg naturligvis skal have integreret, men det er ikke noget der kommer til at ske lige nu, og jeg skal gerne have noget.. lige nu :-)

Stripe er ikke nogle jeg er ualmindeligt glade for. De har før taget nogle lidt shady beslutninger med tidligere projekter. Jeg kører p.t med PayPal betalinger her i Danmark og England, og det fungerer ganske fint, men jeg ved ikke hvor udbredt det er i Sverige - er det en betalingsløsning folk bruger? Det bør selvfølgelig nævnes, at folk jo stadig blot kan betale med Visa/Mastercard, men er der samme "tillid" til PayPal som i andre lande?

Vh.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har også en shop i Sverige med Klarna betaling. Før vi fik Klarna på brugte vi Quickpay + Clearhaus til at tage Visa og MasterCard.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)