Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina som privat uden videre salg.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil som Ravn siger meget let blive stoppet i tolden da det klart vil ligne erhvervskøb. Skat og told skal ikke som sådan bevise det - hvis de kan sandsynliggøre så rækker det generelt, og 30 spejle vil i told klart ligne erhverv

Omvendt kan DU jo - hvis de skriver at de anser det for at være erhverv og at de beder om importregistrering, søge at argumentere med at I er en række rene hobby folk der er gået sammen, og se om den går, men du kan ikke finde en facitliste

Der er masser i disse år der importerer 30 billige ure - 30 Ipad omslag - 30 xxx  - 50 t-shirts og siger det bare er til vennerne osv - og det giver meget ofte en retur

HVIS en skoleklasse kunne vise de køber hver især og bare for sendt 50 t shirts til klasseafslutning så kan det vel gå godt, men regn med besvær med 30 spejle fra uden for EU som privatperson

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren


De 30 spejler løber op i 21.000 kun for spejlene, dertil fragt og moms osv

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Okay, det lyder som en dårlig ide så, hvis hvis SKAT efter eget skøn, for at undgå snyd selvfølgeligt, kan destruere varer som ellers var importeres med lovlig hensigt.

Tak for dit uddybende svar

Mvh

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OliverMorgan:
Jeg går ud fra du ikke ved nok om emnet siden du bliver fornærmet? Det skal vel ikke gå ud over mig. 

Bliv du bare i troen om at jeg ikke ved noget om emnet ! Men magen til uforskammet tone du holder dig, når svaret ikke lige passer dig! 

SKAT er nok ikke så naive at de tror på at nogen går samme og køber 30 spejle til 21.000 DKK uden at have videresalg for øjne. Til den stk. pris lyder det i øvrigt som om der er tale om en design vare.

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bliver du ved Ravn?

Om vi går sammen om at køb spejle skal du da overhovedet ikke blande dig i. Du er jo totalt uprofessionel. Hold dig gerne væk, tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig besynderlig opførsel du holder dig, bare fordi du ikke kan lide svaret - Du har da vist også helt glemt at det var dig der spurgte os til råds- så måske du skulle holde dig væk i fremtiden med den barlige opførsel du lægger for dagen.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du gør eller ej, men prøver så ment bare at fortælle dig hvad konsekvensen kan være. Hvad uprofessionelt er der i det? Frem for at nedgøre og tilsvine folk med deres "manglende viden" burde du måske lytte til hvad det er vi skriver også selv om du ikke kan lide svaret! 

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 472
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke noget nyt. Ravn har et generelt holdningsproblem, og finder det helt acceptabelt, at svare nedværdigende og belærende.

Jeg havde en længere tur med Ravn, hvor han til sidst undskyldte og faktisk takkede fordi jeg havde lært ham essentiel høflighed, men det varede ikke længe før den gamle tastaturkriger var tilbage.

Amino mangler en «ignorer» funktion.

Du kan sagtens kommunikere med SKAT. Det kræver naturligvis, at du henvender dig i et sobert og informativt sprog. Hvis du dokumenterer din påstand behøver sagsbehandlingen ikke være specielt besværlig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Du kan sagtens kommunikere med SKAT. Det kræver naturligvis, at du henvender dig i et sobert og informativt sprog. Hvis du dokumenterer din påstand behøver sagsbehandlingen ikke være specielt besværlig.

Fint svar Yes

Og ellers skriv/ring til mig, så finder vi en løsning. Vi er vel her på Amino for at hjælpe hinanden?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Jeg havde en længere tur med Ravn, hvor han til sidst undskyldte og faktisk takkede fordi jeg havde lært ham essentiel høflighed

Så starter du igen SUK.

Har aldrig nogen side undskyldt overfor dig og kommer heller ikke til det! Sjovt nok kunne du ikke kun nøjes med at tilsvine mig her men også via privatbeskeder.

Jeg vil nu ikke ligefrem kalde din opførsel for høflighed ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Vi er vel her på Amino for at hjælpe hinanden?

Tjah men der er bare folk der ikke vil hjælpes ;-)

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)