Hej Mvh Oliver |
At det betragtes som erhvervskøb, hvilket ikke er lovligt når du ikke er virksomhed. I sidste ende kan godset blive tilbageholdt.
Hej Mvh Oliver |
At det betragtes som erhvervskøb, hvilket ikke er lovligt når du ikke er virksomhed. I sidste ende kan godset blive tilbageholdt. |
Ja de kan betragte det som erhverskøb, men jeg går ud fra de skal have beviser som så meget andet? |
Der er nok ikke nogen privat person der importere 30 stk. af samme enhed. Så du har en dårlig sag. |
Er "nok ikke" godt nok? Der kunne være forskellige grunde; div projekter, kunstinstallationer osv osv. |
Slap nu lige lidt af! Du spørger os om råd, at du så ikke kan lide svaret er jo ikke mit problem. |
Hvad mener du med slappe af? |
Du er åbenbart utilfredst med min " forhastede konklusion" så find nogle andre at spørge! |
Ravn, nu var det ikke mig der spurgte dig. Jeg er ikke utilfreds med at du gerne vil svare, men du må da gerne sætte dig lidt ind i det. Du forklarer dig jo ikke, du siger bare man har en dårlig sag. Jeg går ud fra du ikke ved nok om emnet siden du bliver fornærmet? Det skal vel ikke gå ud over mig. |