Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner med salgstalenter til opstart af Google AdWords & evt. SEO bureau.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, søger jeg en person som har talent for at sælge, samt interesse for online markedsføring fra Nord- eller Midtjylland.

Jeg har selv arbejdet med online markedsføring i 8+ år, og har en lille virksomhed allerede. 

MEN, da jeg ikke er super dygtig til at sælge, og egentlig heller ikke synes det er ret sjovt, leder jeg efter en der netop har det jeg mangler - talent for at sælge.

Derfor er jeg interesseret i at opstarte en ny virksomhed med en partner, som selv har blod på tanden ift. at være selvstælding.

Ved godt at der ikke er meget information her, men vil meget hellere have en mundtlig samtale over telefon eller skype, så smid en PM eller svar på tråden hvis du skulle være interesseret i at høre mere.

Tilmeldt 20. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg syntes dit opslag lyder interessant, du fortæller dog ikke meget om hvad det er du vil sælge, og hvor du tænker virksomheden er om 2 og 5 år. Derfor vil jeg gerne høre mere hvad det går ud på, og hvad det er for nogle produkter du vil sælge. Samt hvis du har en forretningsplan, og hvad dit start kapital vi være på 

lidt om mig:

jeg er 20 pr går i 3G og dermed slutter jeg til sommer og har sabbat år. Det betyder at jeg har 24 i døgnet til at arbejde i. Jeg har selv haft en lille virksomhed, den begærede jeg konkurs, da det tog alet min tid og derfor kunne jeg ikke tage skolen seriøst. Jeg er god inden for slag. F.eks har jeg lige fået 12 i min SRP som omhandlede salg.

Jeg glæder mig til at høre om dig! Og fra dig

vh Søren

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)