Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffecykel overdækning?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er igang med at lave en kaffecykel ud af en christiania bike. I den anledning vil jeg høre om der er nogen som kender til regler for overdækning og kørsel ? Må man køre på gaden og i så fald hvor bredt må det være?

På forhånd tak

Jonathan Bach

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

JonathanBach:
Jeg er igang med at lave en kaffecykel ud af en christiania bike. I den anledning vil jeg høre om der er nogen som kender til regler for overdækning og kørsel ? Må man køre på gaden og i så fald hvor bredt må det være?

Har fundet flere. De er alle lavet over samme model, som du vil bruge. Så det er nok max. så den kan være på cykelstien.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Tak for svar :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Prøv at kigge på denne side

https://www.cyklistforbundet.dk/Alt-om-cykling/Love-og-regler/Udstyrsbekendgoerelsen

Uden at jeg ved det, så føler jeg mig dog sikker på, at der er nogle forholdsregler vedrørende bredte.

Muligvis kontakte dem, hvis du ikke finder et entydigt svar på deres side.

Mvh Allan

Ps. Hvis det er med henblik på salg (hvilke jeg formoder) så skal du muligvis (sandsynligvis) også have en en levnedsmiddel kontrolrapport fra fødevarestyrelsen.

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Firmanavn.. Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kunne monterer en markis som kan foldes sammen. På den måde behøver du ikke bekymre dig om regler, og kan lave den så stor du ønsker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)