Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg lukke hjemmeside ned?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har hosting og opsat en hjemmeside (det hele i mit navn indtil videre) hvor jeg så efter modtagelse af betaling vil flytte alt i deres navn. - Men jeg har endnu ikke modtaget en krone. - Det eneste jeg ikke har rettigheder til er i teorien domæne navnet.  Kan jeg så lukke ned for siden?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe har betalingen udeblevet? Har i eventuelt i kontrakten, påført nogen juridisk bindende aftaler? eventuelt angående betaling?

Hvis der er gået mere end denne tid, må du gerne. Men det kommer an på hvad aftale i har angående betaling.

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen kontrakt, vi har via mail skrevet sammen og aftalte det der skulle udføres og der er gået ca 1.5 måned. Jeg har sendt rykkere og de tager ikke imod mine opkald.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay et godt råd, få dig en skriftlig aftale næste gang ;)

Så kan du altid få dine penge, enten via betaling eller inkasso.

Hvis jeg var dig ville jeg sende en meddelelse til kunden at de har 3 arbejdsdage til at betale eller siden vil blive permanent lukket og domænet sat til salg.

Du skriver som om at du har stået for betaling af både domæne og host, ergo ejer du de 2 elementer og kan derfor gøre med dem hvad du vil.

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke betalt for domænet. Men hosting er købt i mit navn. Og det er der jeg er i tvivl.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kunden har betalt for domæne, ejer denne domænet, MEN du ejer hosting eftersom det står i dit navn og du har betalt. ergo kan du lukke hosten, men ikke sælge domænet. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)