Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du min fremtidige samarbejdspartner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej ihærdige og innovative iværksættere!


Jeg søger flere kompetente folk til opstart af virksomhed, som kan indgå i et partnerskab fra starten, med de rette kompetencer og erfaringer samt tid og penge der skal til for at gøre denne idé jeg har til realitet. Et team, en idé, samme mål og med opstart fra bunden.

Dette er lige nu på idébasis. Planlægning og eksekvering med det rette team er næste skridt.

Idé (kort beskrevet):
Innovativ teknologi indenfor fitness og EMG (Elektromyography)
Produkt som evaluerer bevægelsesprogression samt overvågning af styrke og stress niveau af muskler mm.

Min profil:
Jeg er en ung iværksætter med masser af projekter i bagagen. Jeg har bla. startet og solgt nogle it/web og rengøringsvirksomheder igennem de sidste 5 år. De fleste fiaskoer og en af dem en million virksomhed.
Ved siden af er jeg personlig træner, og jeg har selv trænet bodybuilding og styrketræning i mange år, og udfra dette er min idé opstået.

Jeg er nu klar til at springe ud i et nyt projekt, som jeg uden tvivl ved kan blive en kæmpe succes, da selve teknologien vi skal arbejde udfra findes og bruges af store og kendte atleter og trænere. Men også udfra min egen erfaring som iværksætter, og måden jeg har tænkt samt eksekveret nye og innovative ideer/løsninger på indtil nu igennem min karriere.

Jeg ved, at man med et kompetent og stærkt team med hver deres færdigheder, samme mål og fokus, kan skubbe flere grænser og opnå større successer end på egen hånd.

Jeg vil ikke konkret skrive, hvem og hvad jeg søger, men lade folk danne deres egne tanker omkring dette indslag og hvor de ser de kunne komme ind billedet. Du skal i hvert fald kunne bevæge dig rundt i landet, da jeg pt er bosat i Nordjylland.

Hvis du finder dette interessant og/eller mener, at du har nogle kompetencer eller evner der kan fylde teamet ud, er klar på dit livs nye eventyr, at opnå succes og bane vejen for en ny måde at bruge fremtidens teknologi på, til gavn for mennesket og kroppen, er du mere end velkommen til at kontakte mig, til en mere uddybende samtale og/eller hvordan det videre forløb skal finde sted.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i landet holder du til?

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da meget gerne stå klar til hjælp med bogholderiet, og evt rådgivning hertil. Det er intet problem jeg er bosiddende i Frederikssund, sjælland, da det meste af dette foregår via mail. 

Jjam. Vis du havde læst opslaget, så står der Nordjylland.

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle, så det godt da jeg havde svaret.😄

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 8. Mar 18
Indlæg ialt: 67
Fra  Jasmins bogholderi Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

😉

Besøg min hjemmeside www.jasminsbogholderi.dk eller skriv en mail til mig på info@jasminsbogholderi.dk. 

Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Har set du søger en samarbejdspartner til et projekt som jeg syntes lyder spændende. Jeg er selv styrketrænings entusiast, og elsker at nørde anatomi og kroppen generelt. Jeg har ingen uddannelse, men jeg har gode talegaver og har et godt gå på mod. Ved ikke hvad helt hvad du søger, men ser frem til at høre fra dig!

Med venlig hilsen
Nick

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :


Har sendt pb

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)