Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

⚙️ Bedste websitebuilder ⚙️

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg har TO problemer

1. Har brug for en hjemmesidebygger der både kan integreres med forsendelsesmetoder som Postnord / GLS, betalingsmetoden Quickpay og regnskabsprogrammet E-conomic.

2. Samtidig skal jeg have overført elementerne fra min eksisterende hjemmeside på nemmest vis til den nye hjemmesideopbygger, og lige pt. bruger jeg Mono.net.

Er der nogle af jer der har erfarring med de her problemer? 😅

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke lige prøve at definerer hvad du mener med en "hjemmesidebygger" ? Når jeg hører ordet tænker jeg straks på en page builder, men det lyder mere på dine spørgsmål at du er ude efter et CMS-system?

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener online sider hvor der er indbyggede moduler til at designe sin hjemmeside. F.eks. Shopify, wordpress, wix, weebly osv.

Der er jo et hav af dem, så jeg har svært ved at udplukke, hvilke af dem der samarbejder med GLS/Postnord, Quickpay og E-conomic på samme tid 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et fra dit punkt om at integrerer med forsendelse kan du vel bare se på de løsninger som kan integreres med pakkelabels.dk

https://www.pakkelabels.dk/integration/

På listen har du et par løsninger du kan tjekke ud. Er overbevist om at de alle er fornuftige. :)

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah pakkelabels.dk lyder som et godt site at tjekke ud! 

Tak for svar 😊 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hiltonmilton:
1. Har brug for en hjemmesidebygger der både kan integreres med forsendelsesmetoder som Postnord / GLS, betalingsmetoden Quickpay og regnskabsprogrammet E-conomic

Du kan starte med at teste wordpress offline - se http://aowp.dk/offline-installation-af-wordpress/

Følger du guiden, kan du også installere woocermerce og pluginnet fra pakkelabels.dk på offlineserveren.

Så kan du teste om det er en CMS løsning du mener du kan bruge?

dbh

Lars Kristensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)