Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min WebShop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Min webshop er blevet opdateret, helt nyt tema, nye funktioner.

Jeg er selv meget tilfreds med resultatet. Billeder er kun til demo, kvaliteten vil blive bedre ved endelig start.

Kan jeg få jer til at teste siden og give feedback. På forhånd tak.

www.Urnet.dk

Brassiere

Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Jeg har haft mulighed for at kigge på din nye side, og har derfor nogle bemærkninger.

Når man lige kigger på forsiden, syntes jeg at den sekundere header er lidt for iøjenfaldende, og passer ikke rigtigt ind i designet.

Logoet er en kombination af rød/sort men der bliver brugt blå/sort igennem det meste af designet på siden.

Nogle af billederne er lidt lav kvalitet, samt lidt for store hvilket jeg syntes ødelægger designet.

Kategorierne under det første ur i venstre side, syntes jeg er malplaceret, når det allerede er i selve menu punktet.

Selve produkt boksene under kategorierne, er ikke samme størrelse og er lidt irriterende at kigge på

Emnerne nede i footeren, behøver de at være der?

Syntes overall at siden er lidt kedelig at kigge på, og ligner at i har taget et tema og bygget om på det og indsat logo.

- Jeg syntes at i skal overveje at benytte samme farver fra logoet, og omstrukturere placeringen af de elementer i bruger på hjemmesiden.

Jeg uddyber gerne mere hvis nødvendigt, ellers kan du altid fange mig på 42 22 20 95, hvis du skulle have nogen spørgsmål/sparring

Fra Maribo
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbagemeldingen.

Steen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)