Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påsketilbud - 25% rabat til alle

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Det er lang tid siden jeg har været her inde, og det er lang tid siden jeg har givet aminoerne et godt tilbud. Og nu er det jo nærmest forår, solen har i hvert fald været fremme. Så nu er det tid igen :)

Jeg giver 25% rabat på 10 timers klippekort. normalrabatten er på 10%, men du får altså yderligere 15% rabat. Det betyder at i stedet for du skal betale 9000,- ex moms, skal du i stedet betale 7500,- ex moms for 10 timer. Det vil sige du rent faktisk får 2.5 time helt gratis.

Når nu det er så lang tid siden jeg har været her, så kender du mig måske ikke helt. Men chancerne er store for at du allerede har brugt mine råd om hastighed, seo eller måske andet kodeteknisk her på amino, på min hjemmeside, eller fra et helt tredje sted. Jeg har hjulpet rigtig mange, især her på amino. Og jeg har endda også hjulpet Amino med at blive hurtigere.

Du kan læse mere om mig på min profil, eller på min hjemmeside
Skriv en privat besked hvis tilbuddet har interesse.

Ser frem til at høre fra dig ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)