Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og pinterest

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er lidt i tvivl om det giver mening at lave en Pinterest profil. Jeg adminstrerer en webshop som indeholder mange billeder, som måske kunne være relevant ift. at gøre opmærksom på produkterne.

Vil det give noget rent SEO mæssigt at oprette en Pinterest profil og uploade alle mine billeder til albummer der?

Vh Michael.

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart, særligt hvis din målgruppe er kvinder.

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis folk ser noget lækkert på din shop kan det jo være de laver et link til dig, og at være på pinterest kan hjælpe folk med at finde din shop.

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for det Smile

Fra Chiangmai
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Tekstzonen Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pinterest giver et fint No-follow link, som måske ikke sender saftige sager videre, men som er en god henvisning fra et meget troværdigt site, der samtidig hjælper med at synliggøre dit brand for Google. Det kan derfor - i mine øjne - sagtens svare sig. Plus det de andre skriver ;)

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Har egentligt ignoreret denne tråd trods set ved publicering, eftersom du vil få svar ved en simpel google-søgning. Nå, Pinterest vil give dig nul og niks ift. rangering (den vil kunne hjælpe dig ud af google's sandbox) men ellers vil det kun give mening ift. flere og flere bruger Pinterest som deres personlige "ønskeliste" eller til "huskeliste". Dette link er helt som et facebook, twitter og foursquare -link. Notcount hvis du læser diverse artikler, fra steder, som de fleste har tillid tid.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)