Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet den her hjemmeside, og nu sidder jeg lidt fast i hvad jeg skal gøre videre.

På notisblokken står der at:

1) lave et cookievarsel

2) lave en "betingelser for brug"-side

3) lægge til billeder.

Videre kommer alle opføringerne til at opdateres med:

1) hvilke sprog hver enkelt side er oversat til

2) egne beskrivelser indsendt af de forskellige bureauer

Så skal der vel lavet noget SEO, og til sidst læses korrektur.

Når det er gjort, tænker jeg at få den oversat til endnu flere sprog

Noget andet jeg burde huske/gøre?

Jeg er godt klar over at der er meget arbejde med siden endnu, men et sted skal man jo begynde :)

Siden finder man her; http://www.jobbportaler.no

Mvh Dan

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan. 

Vil ikke lige udtale mig omkring betingelser, da jeg ikke har den største juridiske baggrund, men jeg ved bare de er vigtige sammen med cookieadvarsel. 

Men noget kan kan hjælpe med er, at hjælpe jer med at måle jeres sociale medie samt influencer marketing insats: https://socialbird.dk/ med andre ord, tracke klik, unikke klik, land, device, browser samt målrette forskellige landing pages imod forksellige devices. Platformen er meget avanceret, så kontakt mig endeligt, hvis det kunne ha relevans - ps. det gratis! :)

Du ønskes al held og lykke med dit projekt!

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville fokusere paa et sprog og at Faa kunder i butikken inden du udvider og bruger krafter paa andre sprog.

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, oversætter ikke mer før dem der er, er ferdige, og siden er så komplet jeg nu kan få den.

Ellers sælger jeg ingenting, så "kunder i butikken" vil der vel aldrig være, men er det besøgende du mener, så har jeg vel mellem 50 og 100 forbi hver dag, og flere af dem fra udlandet. Nu er der sikkert flere besøgende der kommer tilbage flere gange (der er forskellige tal i WassUp og Google Analytics)-

Uanset, der er rigeligt at lave, så tak for alle råd :)

Mvh Dan

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Hørberg:

Hej Dan. 

Vil ikke lige udtale mig omkring betingelser, da jeg ikke har den største juridiske baggrund, men jeg ved bare de er vigtige sammen med cookieadvarsel. 

Men noget kan kan hjælpe med er, at hjælpe jer med at måle jeres sociale medie samt influencer marketing insats: https://socialbird.dk/ med andre ord, tracke klik, unikke klik, land, device, browser samt målrette forskellige landing pages imod forksellige devices. Platformen er meget avanceret, så kontakt mig endeligt, hvis det kunne ha relevans - ps. det gratis! :)

Du ønskes al held og lykke med dit projekt!

Det vil jeg da lige kigge nærmere på når jeg finder tiden :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)