Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et sted at arbejde efter sommerferien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg hedder Andreas er 17 år gammel og kommer fra en lille by som hedder Vilsbæk, som ligger i synderylland. 

Jeg søger et job i et startup eller et virksomhed som er ca 1-3 år gammel. Jeg er åben for alle brancher virksomhedet skal bare ligge i synderylland. Det skal være efter sommerferien 1 år.

Info om mig

Jeg er en ung mand på 17 år går pt på efterskole 10. klasse. I sommerferien har jeg også brug for et job, så det ville være helt perfekt hvis jeg allerede kunne starte endu tideligere. Så har jeg endnu mere tid at lære teamet at kende. Jeg elsker at lave musik, speciel at spille guitar og synge. Men det som jeg allermest brænder for er iværksætteri. Hele mit liv igennem er jeg faktisk gået op i iværksætteri uden at jeg virkelig selv var bevist over det.

1. Jeg kan lave webshops

2. SEO (Min webshop secretoneshop.com er på plads 1 på google efter et par uger)

3. Har lidt styr på markedsføring

4. Bestilling af nye varer. Det vil sige jeg ved hvad jeg skal være opmærksom på

5. Er ikke stærk i den matematiske verden, men er et meget kreativt menneske

6. Motivationen ligger rigtig højt

Hvis i har brug for en som har motivation og vil lære noget så er jeg den helt rigtige.

Jeg håber i har brug for mig og mine kompetencer. 

Hvis i har spørgsmål så skriv endelig til mig :)

Mvh. Andreas 

God påske🐣

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af startup jobs på angel.co

Måske et godt sted at kigge lidt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Møller:
Hele mit liv igennem er jeg faktisk gået op i iværksætteri uden at jeg virkelig selv var bevist over det.

Sjov man kan gå op i nogen man ikke er bevist om?

Synderylland hvor dælen ligger det ? Det skulle vel ikke være Sønderjylland ;-) 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger du nummer 1 på med din webshop? Hvilke søgeord?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)