Er på trapperne til at bestille 2 varemærker for navn og logo til min kommende forretning. Via: https://euipo.europa.eu/ohimportal/da/home Mit selskab er ikke stiftet i nu, men vil gerne have varemærkerne på plads hurtigst som muligt, og når man bestiller varemærker derinde så har man muligheden for at vælge mellem privat og erhverv.
Mit spørgsmål er så om jeg kan bestille varemærkerne som privat nu og så ændre til erhverv her om et par måneder når mit anpartselskab er stiftet? Har hørt at det er meget begrænset hvad du kan ændre ved patentmærker når de allerede er på købt.
Nogen som har prøvet dette før? Hvor lang tid tager det så at ændre sine patentmærker fra privat til erhverv? Hvad koster det? Hvor foregår ansøgningen ?
Du kan vel bare sælge varemærkerne til dit firma, når det er oprettet, og så går det lige op...
Men hvis du ikke er stærk til varemærker, så vil jeg anbefale, at du bruger de par tusinde, som det koster at få en god advokat med speciale indenfor varemærker til at hjælpe dig. Det kan spare dig for rigtig mange omkostninger på den lange bane, Im just saying...