Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra opskrift til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt så har jeg en opskrift på noget hårvoks uden kemi. Den indeholder kun ting som feks. bivoks, kokosolie etc.

Har ingen emballage, men jeg har mit produkt. 

Nu vil jeg gerne sælge det til nogle butikker... 

Men så stopper det sjove..


Er der nogle tilladelser jeg skal have før at jeg finder en emballage at proppe min opskrift i så jeg kan smutte ud og sælge?

Nu er der vel ikke en mand i en hvid kittel som skal undersøge produktet i hoved og i røv først eller lignende?

Der må vel være et eller andet man skal gøre...

jeg regner ihvertfald ikke med at jeg bare kan hoppe ud og sælge med det samme.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

At påstå at dit produkt ikke indeholder kemi, er ikke korrekt. Voks og olie er også kemi. Husk i øvrigt på at markedsføring er den absolut vigtigeste del for alle kan blande et eller andet produkt.  Hvorfor skulle folk / butikker lige netop købe dit produkt?

Start med at læse kosmetik lovgivningen som du kan finde på miljøstyrelsens hjemmeside, der vil du finde svar på hvad der kræves mht. mærkning og salg .. osv.

Var jeg dig ville jeg nok få hjælp af nogen som tilbyder lønproduktion indenfor kosmetik. 

Tilmeldt 3. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har du faktisk ret i, måske kom det ikke fra hjerne til skrift på den måde som jeg lige havde regnet med. 

Lad mig rette det til (Det er baseret på ren natur) Men det er vel egentlig også lidt ligegyldigt. 

Min marketings plan var faktisk grunden til at jeg fik ideen til produktet. jeg er slet ikke tvivl om at jeg har den del iorden.


jeg vil lige tjekke lønproduktion indenfor kosmetik ud.

Tak for dit svar! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo kontrol med de vare der sælges og bruges i danmark

Du kan muligvis ( ikke sikker ) sælge produktede uden test men så skal der stå på embalagen at det er et utestede produkt. Og det går ji stort ud over salgene.

Så få det produkt testede hos anerkendte testere. Så får du højere salgs tal.

Du vælger selv om produktede skal testes på dyr ( tror jeg nok )

Tilmeldt 30. Mar 18
Indlæg ialt: 28
Fra  tips Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe dit produkt ikke er spiseligt, og ikke indeholder forbudte eller regulerede ting. Så handler det bare om at få det mærket korrekt.

Er disse ting opfyldt, så burde du bare kunne sælge det frit.

Hvis jeg var dig ville jeg derfor fokuserer 100% på mærkning af produktet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)