Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få betaling fra private kunder uden CVR

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godeftermiddag iværksættere

Jeg overvejer at skaffe nogle private kunder, som ved siden af mine større opgaver indenfor det grafiske.

Disse opgaver omhandler esport logoer, og da jeg ved mange yngre (14-18 år) opretter mange hold med deres venner og folk de finder på nettet, er der en mulighed for en kundebase der.

Men, problemet er bare. Jeg køre lige nu uden CVR nummer hvilket passer til alt hvad jeg laver. Men hvordan kan jeg indkræve betaling for mit arbejde fra private i den alder uden Mobilepay Erhverv? At bruge privat mobilepay til dette er jo ikke helt lovligt. Så hvad gør jeg? Fakturaer er jo en mulighed, men tænker bare det vil give problemer for mange i den alder, da det jo kræver en bankoverføresel?

Håber i kan komme med noget hjælp

Hav en god dag

Mvh. Rasmus Pagter

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt har du jo ret - du må ikke bruge MP og opdager de det vil de lukke din konto omg. Jeg ville nu nok bruge bankoverførsel og så må de enten bruge egen konto eller få en forælder til det - specielt fordi du jo slet ikke må lade nogen under 18 indgå forpligtende aftaler med dig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det med at jeg ikke må lade nogen under 18 indgå forpligtende aftaler havde jeg ikke lidt tænkt, da jeg ser flere derude tilbyde arbejde for folk i den alder.
Så du tænker jeg bare må prøve at køre bankoverførsel, så gennem en faktura? Eller er det det du mener med forpligtende aftaler?

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige det sådan - at hvis den unge ikke vil betale så kan du ikke rigtigt være sikker på at kunne få pengene uanset hvad-  de må ikke købe på kredit som udgangspunkt da det jo er en forpligtende aftale. Bedst for alt er nok penge forud ved bankoverførsel - enten de så gør det fra egen bank eller via forældres og så faktura ja

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Tusind tak for hjælpen

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)