Hej Aminoer. Tak for et fantastisk forum. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg drømmer om at have min egen skiltevirksomhed. Så jeg fik den fantastiske tanke at starte ud som freelance skiltemontør, derefter stille og roligt bygge en skiltevirksomhed op ved siden af, for at til sidst fokusere 100% på det. Da jeg er en kylling og ikke bare tør kaste mig ud i hvad som helst så skal der først regnes på tingende for at se om jeg kan få det til at løbe rundt. Tanken er at melde mig ind i et vikarbureau for at have en del af en fast indtægt, så jeg kan holde hovedet over vandet. planen er at arbejde der 3 dage om ugen og bruge de resterende 4 på at sælge mig selv samt mine produkter. Jeg har lavet et fint Excel ark hvor jeg kan flytte rund på forskællige tal, hvad angår udgifter og forskællige indtægter. For at danne mig et mere nøjagtigt overblik så er mit spørgsmål følgende. hvad har jeg glemt? faste udgifter Bil leasing (per måned) Lovpligtige forsikringer. Bogholder (per kvartal) Revisor (årligt) Mulige indtægter vikarbureau Freelance skilte/folie montage bildekorationer solfilm på plane overflader Mangler jeg noget under faste udgifter? Hvis jeg har råd til at udbetale 10.000,- til mig selv, hvad får jeg reelt i hånden? Jeg går ud fra det ikke bare er 10.000*Skate %. |
Lyder som du vil stifte personlig virksomhed som kan være fint nok her
Revisor er så ikke et krav og kan nok undværes hvis du bruger en god bogholder online
10.000 overskud vil give dig ca 5.900 kr i lommen efter skat
vh John Hannover