Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en tjekliste til at opstart af video virksomhed!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Julius:

Hej Temerario,

jeg har selv gået med præcis samme tanker om at springe ud i det, og lave min egen virksomhed. Der har dog været nogle ting, der har gjort, at jeg ikke kunne. Men, mega fedt, at du har gjort det!

Jeg gik også med samme planer om at lave gratis løsninger for nogle virksomheder, så man kunne have en "rigtig" reference overfor fremtidige kunder. Hvordan har det fungeret for dig?

Og, har du et sted sted, hvor man kan se noget af, du har lavet?

Venlig hilsen

Michael

Hej Michael, det har fungeret ganske udemærket. Det er en rigtig fin måde at finpudse sin måde at arbejde på.

Du kan se lidt af mit arbejde på min youtube kanal https://www.youtube.com/channel/UCb5UbEZgftHsvDCzvpPK5Ug?view_as=subscriber

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Temerario:

Kasper:

Jeg har ikke lige svar til hvert af dine spørgsmål. Men når du er i gang med Facebook og andre sociale medier, så brug dine egne evner til at markedsføre virksomheden på en mega effektiv måde.

Noget så sansevækkende som video er perfekt til at markedsføre sig på. Derfor skal du da selv bruge det. Lav nogle spøjse, skæve og ikke mindst flotte videoer fra din dagligdag som indholdsskaber. Det kan være en veludført timelapse af dig, der sætter op - eller noget helt andet. Du skal bare bruge mediet til at vise dine evner.

Det er din absolut bedste måde at sælge på. Du stormer frem på Facebook med video. Det giver så meget at lægge det ud som indhold. Hvis du er god til videoproduktion, så får du også en masse interaktioner, delinger og kommentarer. 

Hvis du har talentet til at brage ind på et så hårdt marked, som videoproduktion er nu, så handler det om at vise dit værd først - og markedsføre sig på samme tid. Sådan ville jeg gøre det.

Held og lykke!

Hej Kasper, tak for dine fif!!

Nogle rigtig fine idéer!  Jeg har selv spekuleret en lille smule i noget af det du nævner!
Tak for input! :D

Intet problem. Er du i gang på Facebook? Gad i så fald gerne at følge med.

Tilmeldt 11. Oct 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)