Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fejl ved installering af quickpay til magento 2.2.3 igennem composer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg prøver at installer quickpay til min webstore jeg får en fejl hele tiden ved installering og jeg tror det er mig der gør noget forkert. Jeg har installeret danish language pack igennem composer og det virkede fint men jeg kan bare ikke få quickpay til at installer. 

Jeg logger ind på terminal og logger ind på serveren 

skriver kommandoen 

composer require quickpay/magento2

og der kommer en fejl 

Skal jeg først definere url linket til github (https://github.com/RBech/QuickPay_Magento2.git) eller hvor jeg har downloaded fra github? inden jeg begynder på den kommando? 

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:43

Hvad er fejlmeddelelsen?

---

Vær opmærksom på at quickpay/magento2 er en beta version og seneste opdatering er fra før Magento 2.2.3 blev udgivet, så det er ikke sikkert at quickpay modulet er kompatibel med din version af Magento.

(redigeret)

Tilmeldt 5. Mar 18
Skrevet kl. 15:12

Tilmeldt 5. Mar 18
Skrevet kl. 15:23

hvis quickpay ikke er kompatibel med magento 2.2.3, er der andre gateways som ikke er alt for dyre? 

Jeg har tjekket DIBS ud de har et tilbud på deres "easy"-produkt pakke, men efter 3 måneder koster det månedlige abonnement 299,- kr. og det har jeg ikke råd til 

Jeg skal egentlig kun bruge debit- kredit kort og mobilepay synes det er nok til min webshop 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)