Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine priser er blevet ændret, selv om de er rigtige i kontrolpanel !

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige opdaget at mine priser på mine varer på min hjemmeside er blevet anderledes end de priser jeg havde sat dem til at være.

Hvordan kan det ske fra den ene dag til den anden? Alt er bare opdateret og jeg forstår ikke ret meget hvad der er sket!

Og når jeg er på min kontrolpanel alt er som det skal, men det viser bare noget andet på min hjemmeside 'live' ...

Er der nogen der kan give mig et godt råd?

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carole

Så skal vi vide lidt mere om hvilket system din side er lavet i? Ellers er det vanskeligt at give et godt svar på.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ændret indstillinger:  visning med eller uden moms ?

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carole,

Hvad system er hjemmesiden i? Og, hvis det er WordPress eller lignende har du så haft ændret på moms knappen?

Smid en privat besked, så kan vi hjælpe dig

Ps. Forsat goddag!

/Team FrontWeb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for feedback. Det er wordpress/woocommerce. I forgårs var alt som det skulle være. I går aftes ser jeg at priserne er totalt forkert. Det er ikke noget med moms, for det har jeg tjekket. Og når jeg arbejder i kontrolpanel, kan jeg slet ikke se de skæve priser, da alt ser normalt ud! Jeg forstår ingenting.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, når jeg arbejder i min hjemmeside er alt som det skal være. Priserne er inkl.moms. Men når jeg går på min hjemmeside fra en anden browser, så er priserne uden moms.

Hvordan kan det ske overnight?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke lavet noget om, og priserne er med moms, det kan jeg se på kontrolpanel, men når jeg kigger på min hjemmeside fra en anden browser, så er priserne uden moms!

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Altså uden at kunne kigge på tingene bliver det gætværk men har du f.eks. et caching plugin som WP-Rocket, Fastest Cache eller anvender hosting som Kinsta el. getflywheel kan de godt 'indfange" siderne ved kortvarig forkert moms opsætning såsom hvis nogen leger rundt.

Du nævner selv at priserne er korrekt når logget ind og passer fint med nævnte da de ofte som standard ikke cacher for brugere der er logget ind. - I dette tilfælde tøm cache her og på dine "testenheder'.

Nogle udvidelser på "woostore" tiltænkt B2B har det også med at fjerne moms for alm. kunder hvis ikke opsat korrekt, så har du/i lige opsat sådan et skal i måske gennemgå indstillingerne.

Alternativ slet og opret ny momsregel det bør sætte det som ønsket igen.

Mvh Ron - sendt fra mobilenhed så beklager det simple svar.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Glemte, har du eller andre opdateret et eller flere plugins? Evt. Et der har ændret i nogle "core"-filer.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ron, ja, den person som har hjulpet mig med nogle få ting på hjemmesiden har købt plugin WP Rocket 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)