Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 18
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Hvordan laver jeg en webshop
Med abonnement, så jeg trækker antal beløb fra en kundes kort. Hver måned,

Til f.eks at en kunde, betaler antal kr, om måneden, og modtager f.eks slik, fra udlandet eller andet,

Og hvad vil det ca koste at lave sådan en hjemmeside,

Tak på forhånd, og håber i vil hjælpe/svare på mit spørgsmål


Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Abonnement funktionen skal du blot betragte som et almindeligt produkt. Når kunden har købt, er det økonomisystemet der klarer betalingen på månedsbasis. Dinero har den funktion ved jeg, og det er let at bruge (hint).

Shoppen, som jeg evt kan producerer for dig, vil koste fra 5000 og op, hvis den skal fungere ordentligt, og så skal du selv stå for tekster, opsætning og få ansøgt om lov til at bruge dankort osv, samt diverse. Derudover skal du have et design og andet. Jeg vil tro det ender med cirka 10.000,- inden du er ved at være i hus. De er små udgifter løbende, som kommer til, eks. betalingsgateway, ansøgning hos nets om kortbetaling, webhotel, design og nogle udvidelser til din shop.

Jeg vil meget gerne lave den til dig, så sig endelig til, giv mig et kald på 2970 1003 og læs evt på diverso.dk.

Håber dit projekt kommer i søen, det er sjovt at lave shops, du bliver fanget af det når du er i gang ^^

mvh

Jakob

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Fra  aktier Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I principet kan du få lavet en wordpress hjemmeside for 500, og så smide en paypal knap på med abonnement betaling.

Det behøver ikke koste mere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)