Jeg har i flere måneder forsøgt at få en medarbejdersignatur til mit nemID, men det er umiddelbart umuligt for mig! Og jeg skal virkelig bruge det. Findes der én herinde der kan hjælpe?
Jeg har prøvet at ringe, men de vil kun modtage mit opkald hvis jeg har et medarbejdersignatur. Jeg har prøvet at gå igennem deres hjemmeside, men jeg kan kun få tilsendt et medarbejdersignatur, hvis jeg har et i forvejen. Hvis jeg anmoder om et medarbejdersignatur, skal jeg underskrive med en medarbejdersignatur (som jeg selvfølgelig ikke har) Hvad foregår der? Hvad kan jeg gøre for at få virksomhedens første medarbejdersignatur? Det er mig der både ejer og driver virksomheden alene.
Jeg håber virkelig at én af jer kan hjælpe, inden jeg opgiver!
Min bogholder siger, at jeg SKAL have et medarbejdersignatur, men jeg må simpelthen finde en anden løsning (eller en anden bogholder ;-) ) hvis ikke jeg kan få noget kompetent hjælp på et tidspunkt.
Såfremt det er en personligejet virksomhed du har. Kan du godt bruge dit private nem-id, så når du logger på f.eks. Skat -> Erhverv så beder den dig om at logge på som dig selv eller som din virksomhed. Jeg tænker det også gælder for andre steder du skal bruge erhvervsadgang.
Hej Kristina
Jeg håber da, at der er kommet løsning på denne problemstilling.
Som de andre har skrevet, så kan man med enkeltmandsvirksomhed benytte sin private signatur, men da din bogholder kræver en medarbejder-signatur, må man finde anden løsning.
Min erfaring med NemID medarbejdersignatur, ved bestilling af den, så kan man underskrive med sit private NemID.
Giv ellers lige lyd fra dig hvis det stadig er et problem, så må vi lige se på det.