Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er klar til at kaste mig ude i projektet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

jeg er studerende i København og da jeg desværre ikke har en opsparing mangler jeg en investor eller en partner til en projekt, som jeg igennem 1 år har reflekteret over. Jeg har indset at jeg hverken har budget eller nok viden til at føre det ude i livet. 

Jeg er villig til at droppe studiet og kaste mig 100 procent i projektet. Jeg har en familiemedlem, som er medejer af et reklamebureau og samtidigt er en anerkendt grafikdesigner, som kan hjælpe med både design af en app og markedsføring gratis. 

Jeg har gennemtænkt og undersøgt alle mulighederne og efter min bedste vurdering er der rigtige gode chancer noget stort.

Ideen handler om kundens rettigheder i forhold til DSB og den offentlige transport. En app er et must og derudover en jurist, som kan hjælpe os med rettighederne osv. 

Som skrevet er der enormt meget potentiel i ideen, - jeg har en hel masse gode ideer omkring appen og markedsføringen. Jeg har en bekendt som har startet noget lign. i et andet land og han har i skrivende stund omkring 200 medarbejder. 

I er meget velkommen til at sende mig en PB

Jeg beklager for en lille smule ryddet opslag, men jeg håber at det giver mening for jer. Jeg er godt klar over at jeg lyder meget optimistisk, og det er beskrevet som sælgere typen. Det er dog ikke min hensigt. Jeg tror 100 % på det, og jeg klar give projektet alt hvad jeg kan.

God søndag

Kh. Krølle  

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Krølle

Send en kort besked i min indbakke - og med en "rigtig" email angivet.

Hilsen Søren

Tilmeldt 11. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Apr 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til at starte med kunne du jo lave en hjemmeside. få sat noget tekst på som beskriver servicen i detaljer, og måske endda begynde at tilbyde servicen via hjemmeside før appen er lavet.

Hosting: 500 per år

domæne: 150 per år

Wordpress installation + theme: Gratis

Find 650 kroner. brug 1 dag på at lære wordpress via youtube. Lav hjemmesiden og vis du er seriøs.

Ingen kritik, kun gode råd.

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 18
Indlæg ialt: 11
Fra  Artsene Webdesign Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

en hjemmeside er et godt råd. Du kan lave det selv som privat invistor siger. Det kræver lige noget arbejde. 


hvis du skulle få brug for hjælp for hjemmeside så kontakt mig gerne www.artsene.com 

kunne også godt tænke mig høre mere om ideen. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)