Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Bank Business One spørgsmål

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg kommer tættere og tættere på at få oprettet en enkeltmandsvirksomhed til mit grafiske arbejde. Jeg har læst en masse om hvad man behøver for at styre sin virksomhed ordenligt, og en af disse ting er en erhvervskonto.
Jeg har selv en personlig konto ved Danske Bank og tænker derfor at det er der jeg vil oprette min erhvervskonto.
De har den mulighed som hedder Business One https://danskebank.dk/erhverv/loesninger/danske-business/vaelg-loesning-one

Jeg er dog i tvivl om jeg forstår systemet rigtigt. Hvis man opretter denne konto, har man så en særskilt "Hoved" konto fra sin personlige konto, eller ligger denne erhvervskonto som en "under konto"?
Jeg ville spørge her først, da jeg tænker i iværksættere kan bedre hjælpe med at træffe de rigtige valg omkring dette, så jeg ikke bliver påvirket af "reklame" fra bankerne.

Håber i kan hjælpe

Hav en god dag

Hilsen Rasmus Pagter

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser nu selv at kontoen koster 99 kr/md. Koster alle erhvervskontier penge pr. md? Er der andre muligheder at have sine penge på når man opretter en virksomhed?

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er ret standard idag at erhvervskonti koster noget. Der er stadigt nogen der ikke betaler, specielt tidl. aftaler og sikkert også nogen der er så gode kunder i banken, at de får det gratis
Du kan læse her https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html for at se de stores og et par mindres - standarder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)