Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt e-sport projekt søger devs.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit navn er Mads Pedersen. Jeg er 23 år gammel og bor med min kæreste i Randers.

Jeg har ved siden af mit arbejde, gået og arbejdet lidt på et projekt. Jeg er dog nu nået til det punkt, hvor hjælp udefra er blevet nødvendig for videre udvikling.

Kort om projektet

Jeg vil opbygge en hjemmeside, der skal designes omkring et emne, der nu er i færd med en eksplosiv udvikling. Nemlig e-sport og gaming. Problemet med denne sportsgren, er manglende "connectivity". Resultater, fans, highlights, nyheder, socialitet, skema over turneringer og konventioner osv. er spredt over hundredvis af sider, og ifølge heraf, svært at finde. Med dette projekt vil jeg skabe et socialt medie med fokus på e-sport og gaming. Give entusiaster et hjemsted, hvis mål er at forene samt oplyse de milioner af Facebook og Twitter-brugere, der hver dag savner et fællesskab. Et fælleskab jeg nu vil sætte navn på.

Søger:

Da mine webside kompetencer halter lidt, søger jeg personer eller teams med erfaring indenfor emnet. Dette bliver ikke nemt, tid og hårdt arbejde er nødvendigt, men får vi det op og køre, er der intet loft på hvor det kunne ende. Desuden skal man have tid og lyst til at gå ind i projektet 100%. Der er ikke startet noget op endnu, så synes man det lyder interessant, er det for det lange løb.

Lyder det som noget for dig, eller vil du bare gerne høre mere om projektet, er du meget velkommen til at sende mig en mail på:

Mads.pedersen1@hotmail.com

Mvh

Mads Pedersen

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg driver et kreativt Webbureau, FrontWeb, hvor vi har flere dygtige webdesignere

Smid os en pb

Ps. Forsat goddag!

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg har sendt dig en e-mail med en mere dybdegående præsentation af projektet.

Vend endelig tilbage hvis det er noget du føler du kan bidrage til.

Mvh
Mads Pederse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)