Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal jeg betale en blogger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fået flere henvendelser fra bloggere der gerne vil have et af mine produkter, og tilgengæld tager de nogle billeder, og smider billederne op på deres instagram

Det er hovedsageligt tøjstativer, der koster i omegnen af 900 kr. på min shop. 

Før i tiden har jeg bare givet dem et tøjstativ for et par opslag, men det tænker jeg måske er i overkanten. Skulle jeg måske hellere sælge dem tøjstativet til indkøbspris, som er cirka halvdelen af beløbet?

Det jeg ofte kigger efter hos bloggeren er hvor mange likes får deres billeder, er der kommentarer (er det købte likes"), og er de professionelle. Men jeg synes stadig det er svært at prissætte hvor meget bloggeren er værd for mig. Jeg vil jo heller ikke betale overpris, for nogle indlæg :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal se det som en reklame for din virksomhed og derfor synes er det lidt svært at, sige hvad du skal betale. 

Det kommer også an på hvilken blogger det er vil jeg mene og ikke mindst hvad du får tilbage af respons. 

Så gør op med dig selv om du vil betale, det som dit produkt koster i indkøbspris, for den reklame du kan få til gengæld. 

Da bloggere for det meste lever af at, blogge for gratis produkter eller penge, så tror jeg måske det bliver svært at, få dem til at, betale for dit produkt, men dermed ikke sagt det er umuligt. 

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Tilmeldt 5. Apr 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på, hvor stor en blogger du arbejder sammen med. Tag evt kontakt til Bloggers Delight, der sætter priser for promovering hos bloggere.

Tilmeldt 23. Apr 18
Indlæg ialt: 26
Fra  Firmanavn.. Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror aldrig du vil få solgt en eneste ting til bloggere. De vil ikke betale for at skrive et reklame indlæg om dit produkt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

At få et indlæg skrevet om sin webshop giver en række fordele: 

  • Typisk relevante links, der også giver trafik med sig. Og det er SEO-mæssigt meget fordelagtigt. 
  • Salg, salg, salg! 

Ønsker du salg med hjemmel i rå data, så kan du tilmelde dig et partnerprogram; fx PartnerADS. Her kan du betale pr. salg, som bloggeren genererer gennem en specifik URL. En solid løsning, hvis branchen er "blogger-agtig." Og det vil jeg mene, at alt med tøj, møbler og indretning generelt set er. 

Hvis jeg var dig, ville jeg over en periode sætte et månedligt budget af til bloggere (om det så er målt i antal tøjstativer), og så se hvad resultaterne bliver over en periode. 

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også det bliver svært at få en blogger overtalt til at betale indkøbsprisen.

Jeg vil i dit sted tage en mere kritisk tilgang til hvilke bloggere du vælger at forære et tøjstativ til.
Find ud af hvordan de generelt ranker i google og hvor store deres facebooksider er samt hvor meget interaktion de har på facebook.
Det burde kunne give et fingerpeg på om de er udgiften værd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)