Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme arbejds partnere søges (privat person eller virksomhed)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med en ide som er så stor jeg ikke ville kunne klare det alene.
Har tænkt mig at jeg vil starte et firma.
for at starte det kunne jeg godt tænke mig sammen arbejds partnere som hver især har sine uddannelse eller bare erfaring uden uddannelse.
søger:
1: Entreprenør
1:Mure                 Samme arbejds partner murefirmaet Romvig er Fundet.
1:Tømre
1:Mekaniker
1:Programør
1:eliktrikker
1:Vvs
1:Advokat
1:Asfaltør

- Man skal have tålmodighed og ikke forhaste sig for at fuldføre ting.

- Man skal have en fornuftig økonomi, og ikke være i ribers.

- Man skal kunne samarbejde med hinanden som et team.

- Man må gerne være gøre det selv mand/kvinde.

- Man skal have et hjerte for biler i fritiden.

- Man skal være villig og lære fra sig og selv lære noget nyt.

- Man skal have et godt hjerte der ved overskud gavner andre end sig selv, både i firmaet og udenfor firmaet så som ansatte og for kunderne.

- Man skal bo i vejle kommune eller Herning kommune, da jeg bor i give omegn, da transport frem og tilbage til hinanden ikke skal være alt for stor da vi kommer til at se meget til hinanden under planlægning.

- Alder ville være bedst på jævnalder med mig som er 38 år eller yngre. men ansatte skal der ikke være alders grænser når firmaet er startet. kun sammenarbejds partner alder overskrider man for meget kan vi tale om det, hvis personen har lige det der skal til.

- Man skal se muligheder og løsninger frem for forhindringer og og begrænsninger.

- Man skal gå op i kvalitet frem for kvantitet.

dette er Kravene, håber de krav danner et billede af hvor jeg vil hend med firmaet,

Lidt om mig selv.

jeg har arbejdet siden 1997 og været fra arbejds market i 4 år på grund af kronisk stress og ADHD, for at lære mine diagnoser og kende og hvordan jeg skal opføre mig over for andre mennesker. jeg har eget hus og bil sammen med min dejlig kæreste som jeg har været sammen med igennem 13 år, vi har 2 dejlige børn sammen.

Jeg har arbejdet i møbel industrien og transport og sanitør arbejde og overflade behandling og gammel overkonstabel af 1 grad i hæren. har været udsendt 2 gange 1 gang i 2002 i Bosnien og anden gang i 2009 i Libanon.
Idag er jeg Sandblæser på titan wind power Esbjerg

Jeg er selv, gør det selv mand der selv renovere mit eget hus af det jeg kan og må selv. 
jeg reparer selv min egen bil hvis jeg kan. 
jeg har b-c kørekort og truckcertifikat.

jeg er meget sparsomlig, og sætter jeg mig for noget der skal laves, selv om det koster mange penge bliver det udført og betalt.
er ikke rig eller fattig men midt imellem og prioritet 1 kunde hos min bank.

jeg har aldrig i mit liv været i ribers.
Jeg har en ren straffe attest og altid haft det.

håber ikke jeg har glemt noget. men hvis jeg har kan vi tage det når du der er interesseret vil vide mere.

husk jeg har ingen erfaring i opstart af firma. så jeg er åben for ideer, og der er mange ting der skal tages op til overvejelse og til debat,

håber at høre fra jer der ude, er lidt nærvøs men stadig lidt spændt, så skriv eller ring til mig. jeg arbejder aften arbejde så ring til mig om formiddagen, og i arbejdstiden kan du nøjes med at skrive på messenger.

fortæl lidt om jer selv og hvad i selv drømmer om.
hvad jeres historier er hvis i vælger at skrive.

hvis vi finder ud af noget ser jeg frem til et møde hos mig hvor jeg kan drøfte min ide sammen med jer. ansigt til ansigt er nemmere.

ser frem til og høre fra jer derude

Mit Tlf nr er 51807159

Mange hilsner fra Stefan Vamos

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)