Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina - What to do?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg lavede et opslag tidligere, hvor jeg søgte producenter i europa til et produkt, og har sidenhen fundet ud af, at det blev Kina alligevel. 

Idag fandt jeg det rigtige produkt og til den rigtige pris via Alibaba. Her kommer så problemstillingen. 

Produktet er meget simpelt, derfor er jeg ikke nervøs for om produktet er defekt eller lignende, men hvordan med betaling? Når jeg har bestilt produktet og betalt, hvordan sikrer jeg mig så, at de kommer frem eller overhovedet bliver sendt? Det er en større ordre, og Alibaba har godt nok en garanti, men virker den? I følge flere anmeldelser, så er det meget svingende. Hvad siger i herinde?

Mvh Martin Sørensen

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sørensen:
Når jeg har bestilt produktet og betalt, hvordan sikrer jeg mig så, at de kommer frem eller overhovedet bliver sendt?

Hej Martin 

Jeg har både privat og erhvervsmæssigt bestilt via både Alibaba og Aliexpress og endnu ikke haft en dårlig oplevelse.
Jeg har nogle gange fået nogle tvivlsomme produkter, men sådan er det jo fra kina, desværre.

Men jeg vil gerne sige at du kan være sikker på Alibaba's sikkerhed. Afsenderen får ikke pengene overført FØR du har godkendt at ordren er modtaget og er i orden.

Du skal have alt held og lykke herfra min side af og hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig herinde eller på Facebook.

Mvh
Martin Jensen
MBJ Trading 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange kan også tage betaling via paypal hos Alibaba - de har køberbeskyttelse og er yderst hjælpsomme og har dansk support. Jeg er selv ved at køre en sag gennem dem i øjeblikket.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)