Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning - skade sket, lejer flytter, vi flytter ind, skaden repareres - kan udgiften trækkes fra ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der kan svare på mig et spørgsmål om udgifter ifm udlejning af bolig.

Under udlejning af vores hus bliver vi i november måned gjort opmærksom på en utæthed i det flade tag på huset. Pga årstiden dækker vi taget af med presenninger mens vi venter på bedre vejr. Lejer fraflytter huset 31. Januar. Vi flytter ind 1. Marts. Vi reparerer taget i April/Maj. Nu er mit spørgsmål om vi kan trække udgifterne til reparationen fra ? Skaden er sket under udlejning men pga årstiden er reparation udført efter lejer er fraflyttet og vi selv var flyttet ind.

Jeg håber der er en der kan hjælpe da jeg ikke har kunnet finde svar på nettet

Men venlig hilsen

en tidligere udlejer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46708
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:40

det lyder ikke som noget opstået under lejerens tid og ikke som andet end noget I skulle lave i alle fald og på et privat hus - så nej jeg mener ligemeget hvad - ikke i kan få fradrag for den tiltrængte forbedring med tæt tag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:59

For år tilbage fik vi godkendt fratrækning af udgifter til udskiftning af paptag på garage da dette var blevet utæt i lejeperioden så jeg tænker at hvis huset stadig havde været udlejet under den omtalte udskiftning af tag(også paptag) så havde vi uden at tvivle fratrukket beløbet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)