Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav om Nemkonto til enkeltmandsvirksomhed

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Heidi.

Jeg har også Jyske Bank. Kan informere at de høje priser ikke er en fejl. Jeg har fået de samme.

Jeg prøver at kontakte Lån og Spar, men jeg forventer ikke meget. Jeg har nemlig ingen kreditværdighed, så jeg hænger nok på Jyske Bank - og de på mig :-(

Jyske Bank har tidligere oplyst at de helst så at jeg fandt en anden bank. Suk. Jeg skylder intet i banken, jeg har bare ikke ret mange penge.

Min virksomhed er en PMV, så jeg aner ikke hvordan jeg skal opfylde lovens krav om en NemKonto.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Back:
Min virksomhed er en PMV, så jeg aner ikke hvordan jeg skal opfylde lovens krav om en NemKonto. Jyske Bank har tidligere oplyst at de helst så at jeg fandt en anden bank 
  som sådan blander loven  ikke i et PMV da loven siger nemKonto er krav inden første udbetaling (ex moms) fra det offentlige. Omvendt kan Jyske og andre banker med fuld ret nægte dig at bruge en privat konto til erhverv og hvis du gør det, kan de lukke din konto (flere domme for det) og så SKAL du jo automatisk finde en anden bank.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)