Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kontakt til en restaurant eller café?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

jeg er tegner og billedkunstner og søger at udstille mine malerier på enten restauranter eller café'er. Det kunne også være at der var brug for vægdekoration et sådant sted. 

Under alle omstændigheder mangler jeg netværket til at komme i kontakt med restauratører eller café-ejere. SÅ DERFOR er der nogen herinde der kan anbefale mig et forum for denne målgruppe, hvori jeg kan vise mine ting? Eller er der nogen der kender nogen, der har brug for vægudsmykning...? Det kunne selvfølgelig også godt være andre butikker. 

Håber i kan hjælpe mig. Hav en produktiv dag derude!


Jeg viser lige nogle af mine billeder hér og ellers kan de ses på www.jakob-ingvorsen.com

Mvh Jakob Ingvorsen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

 

Jeg vil overveje om den traditionelle vej er den rigtige, I dag får mange kunstnere succes helt uden om de traditionelle steder, som udstillinger´cafeer osv. faktisk opnår mange anerkendelse og når langt ud over landets grænser fra fx. Instagram som jeg kan se du er på også…Kunstnere udstiller i udlandet uden om de traditionelle gallerier herhjemme

Det er uden tvivl,at det er online ... på Sociale medier du skal fyre dit krudt af... Som jeg har sagt tidligere, gør det nemmere at få adgang til din kunst…

Få dig en webshop.

Det er simpelthen for umoderne og gammeldags at skulle sende en mail eller ringe til dig… 

Får du dig en webshop, der kan du sælge din kunst… du kunne sælge plakater, og andres kunst.,.

Det er ikke så svært overhoved… jeg er sikker på du godt kan find ud af det… Det er blevet så let at enhver kan få en webshop op og køre.. Det svære starter når du skal udbrede kendskabet til din webshop..

 

Det er din historie, dine tanker og dig der skal skinne ud af webshoppen, så er jeg sikker på du kan opnår rigtigt meget…

 

God arbejdslyst

René

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Artwork by Jakob Ingvorsen Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak René. Gode perspektiver og god feedback. Jeg vil undersøge det webshop produkt du tilbyder. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Det er en mulighed, det er også nogle flotte ting du laver.

Håber du får god vind i sejlene.

Har du nogle spørgsmål, må du gerne kontakte mig.

God arbejdslyst

 

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)